معاون شهردار در متن استعفای خود نوشت:

سازمان های ناكارآمد و مدیران بی انگیزه در سازمان ها چالش برانگیز هستند

سازمان های ناكارآمد و مدیران بی انگیزه در سازمان ها چالش برانگیز هستند خشكشوئی آنلاین: معاون پیشین حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران در متن استعفای خود عنوان نمود كه برخی بنده را مدیری پرتنش تصور می كردند اما در شرایطی كه سازمان های ناكارآمد و اغلب مدیران بی انگیزه هستند و هیچكس حاضر به از دست دادن اختیارات و منابع خود نیست كار كردن و نوآوری چالش برانگیز است.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، عصر امروز پیروز حناچی شهردار تهران با استعفای محسن پورسید آقایی معاون پیشین حمل و نقل و ترافیك شهرداری موافقت نمود و یوسف حجت بعنوان سرپرست جدید معاونت برگزیده شد.
با انتشار متن نامه استعفای پورسید آقایی كه به تاریخ ۱۸ آذرماه جاری است، خطاب به حناچی شهردار تهران آمده است:
«اكنون نزدیك دو سال و اندی است كه در خدمت شهرداری و شهروندان عزیز و گرامی هستم و از جان و دل و بدون هیچ چشم داشتی تلاش كردم تا حداقل در حوزه حمل و نقل و ترافیك و آلودگی هوا مشكلات شهر را كاهش دهم.
حوزه حمل و نقل و ترافیك و آلودگی هوا مشكلات شهر را كاهش داده و شرایط زندگی در پایتخت را بهبود بخشم. شاید عده ای تصور می كنند كه بنده مدیری پر تنش هستم اما این عزیزان باید بدانند كه در شرایطی كه سازمانها ناكارآمد و اغلب مدیران بی انگیزه هستند و هیچكس حاضر به از دست دادن اختیارات و منافع خود نیست، كار كردن و نوآوری چالش برانگیز است و البته خسته كننده و طاقت فرسا، ولی چاره ای نیست چون قبول این سمتها برای خدمت و كار كردن است نه نشستن و از مزایای آن استفاده بردن.
با این نگاه و با همكاری همه مدیران و كاركنان دلسوز معاونت و سازمان ها و شركت های تابعه طرحهای مختلفی در این مدت به اجرا گذاشته شد همچون طرح ترافیك هوشمند تهران با رفع تبعیضهای گذشته كه بدون شك جزو افتخارات بین المللی كشوراست.
حذف طرح زوج و فرد، كاهش سرفاصله قطارهای مترو به ۳.۵ دقیقه و افزایش اعزام قطارها به میزان ۵۰درصد نسبت به سال ۹۶، راه اندازی خطوط ۶ و ۷ مترو، راه اندازی دوچرخه های اشتراكی، اجرای پارك حاشیه ای هوشمند، عقد قرارداد و همكاری با شركتهای تاكسی اینترنتی بعد از چندین سال اختلاف و درگیری، اجرای فاز دوم طرح LEZ و كنترل معاینه فنی در سطح كل شهر با نصب سامانه های جدید دوربین ها، كنترل خودرو های دیزلی دودزا، نصب فیلتر دوده در بعضی از اتوبوس ها و نهایتا كاهش ترافیك و تولید آلاینده ها نسبت به سال ۹۶ و پیش از آن و این همه با وجود مخالفت و عدم همكاری بعضی از افراد و نهادها و تغییرات مكرر مدیریتی در شهرداری تهران صورت پذیرفت و اساسا قضاوت در مورد كارایی این طرحها با كارشناسان و عموم مردم خواهد بود. البته كارهای زیاد دیگری نیز مانند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، قانونمداركردن موتورسواران و نوسازی و برقی كردن موتورسیكلتها بودند كه بدلیل بضاعت اندك بنده موفق به اجرای آنها نشدیم و امیدوارم كه افراد توانمندتر از بنده این مسئولیت خطیر را بپذیرند و راه های نرفته را طی كنند.
ایشان سپس متن استعفایش نوشت: درانتها ضمن تشكر از جنابعالی و همه مدیران و كاركنان شهرداری و اعضای محترم شورا كه در این مدت بنده را همراهی و تحمل فرمودید با عنایت به شرایط فعلی و خستگی مفرط اینجانب درخواست دارم كه از ادامه خدمت حقیر را معاف و با استعفای اینجانب موافقت فرمایید. انشاءالله خداوند به جنابعالی و اعضای محترم شورای شهر و همه كاركنان خدوم شهرداری توفیقات بیش از پیش در خدمت به مردم عنایت كند».



1398/09/23
22:41:49
5.0 / 5
3812
تگهای خبر: آلودگی , اتو , اتوبوس , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین