۷۱۶۸۶ مبتلا شدن به كرونا در كشور

۷۱۶۸۶ مبتلا شدن به كرونا در كشور به گزارش خشكشوئی آنلاین سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۶۵۷ مورد جدید كروناویروس در كشور طی ۲۴ ساعت گذشته اطلاع داد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، دكتر كیانوش جهانپور اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به كووید۱۹ در كشور شناسایی شد. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران كووید۱۹ در كشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید.
وی با اشاره به كاهش نسبی در روند فوتی های این بیماری، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار كووید۱۹ جان خویش را از دست دادند و تا كنون ۴۴۷۴ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در میان ما نیستند.
جهانپور اظهار داشت: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا كنون ۴۳۸۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
به گفته وی، ۳۹۳۰ نفر از بیماران مبتلا به كووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا كنون ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ آزمایش تشخیص كووید۱۹ در كشور انجام شده است.
وی با اشاره به مدیریت نسبی بیماری و با اشاره به اینكه هنوز وارد فاز مهار بیماری نشده ایم، اظهار داشت: امیدواریم همكاری و هم نوایی مردم در هفته های اخیر همچنان ادامه یابد؛ موضوع، موضوعی جدی است و لازم است همچنان از هر گونه تردد غیرضرور خودداری شود و در خانه ها بمانیم.




منبع:

1399/01/24
15:02:53
5.0 / 5
2908
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین