ترند بازاریابی موبایلی در سال ۲۰۲۰

ترند بازاریابی موبایلی در سال ۲۰۲۰ درست مثل هر صنعت دیگری، ترند بازاریابی موبایلی نیز هر ساله تغییر می كند و از این روست كه بازاریابی موبایلی بعنوان ترند بازاریابی و موفقیت در كسب و كار در سال 2020 مطرح می شود.


به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از مهر، درست مثل هر صنعت دیگری، ترند بازاریابی موبایلی نیز هر ساله تغییر می کند. امروزه نوآوری های حوزه موبایل در زمینه هوش مصنوعی، جست وجوی صوتی و … با سرعت در حال پیشرفت است. بدین جهت به جهت اینکه از پیشرفت های گسترده در این عرصه جا نمانید باید بازاریابی کسب و کارتان را با شیوه های متداول روز همسو سازید. از این روست که بازاریابی موبایلی بعنوان ترند بازاریابی و موفقیت در کسب و کار در سال ۲۰۲۰ مطرح می شود.
برای اینکه بتوانید ترندهای بازاریابی موبایل را دنبال کرده و در این راه موفقیت کسب کنید، لازم است ۴ فاکتور زیر را به نحو احسن مدیریت کنید.
۱. محتوا
محتوا یکی از مهمترین مؤلفه های بازاریابی موبایلی است. از آنجایی که مردم بطور متوسط سه ساعت در روز را صرف گشت و گذار در موبایل خود می کنند، بدین سبب بهتر است محتوای تولیدی شما ظرفیت بالایی برای جذب مخاطب داشته باشد تا بتواند در نظر مخاطبان مقبولیت پیدا کند. نکات طلایی محتوا که در ترند بازاریابی موبایلی در سال ۲۰۲۰ باید رعایت کنید شامل موارد زیر است؛
* محتوای مکتوب در سایت شما مانند وبلاگ و توضیحات محصول باید در پاراگراف های کوتاه در حد ۳ یا ۴ جمله و با عنوان های جذاب نوشته شود. تا کاربر شما از خواندن آن خسته نشود.
* محتوای ویدیویی نیز به دو دلیل باید تا حد امکان کوتاه و مختصر باشد. نخست اینکه فیلم های کوتاه تر، از پهنای باند کمتری استفاده می نمایند، بدین سبب سرعت بارگذاری وب سایت کاهش پیدا می کند. دوم اینکه مردم حوصله دیدن فیلم های بلند را ندارند. بدین جهت اهتمام کنید از فیلم های کوتاه تر استفاده کنید تا مخاطبان بهتر جذب کنند.
* محتوای تصویری و GIF ایجاد کنید که آزادی عمل بیشتری به شما می دهد، باید در اندازه بهینه و با کیفیت خوب تولید شود تا در سرعت بارگذاری صفحه شما تاثیر منفی نداشته باشد.

ماهیت بازاریابی در سال ۲۰۲۰ تغییر نکرده است، چونکه هدف از بازاریابی در نهایت جذب مشتری و وفاداری آن است، تولید محتوای با کیفیت یک تیرو دونشان است؛ شما هم کاربر را جذب می کنید هم آنرا مطابق سلیقه موتور جست وجو تنظیم می کنید. بدین سبب در نوشتن محتوای حرفه ای و استاندارد از نیروی متخصص استفاده کنید
MOBILE SEO.۲
موتورهای جست وجو ابزاری غیرقابل حذف در دنیای مجازی می باشند و مهمترین کارکرد آنها این است که در مورد محصولات، خدمات و یا هر موضوع دیگری که کاربران جست وجو می کنند، بهترین نتیجه را نمایش دهند. بدین سبب طبیعی است که آنرا مطابق استانداردهای موتور جست وجو بهینه کنید.
جست وجوی صوتی
بهینه سازی یکی از شاخصهای مهم برای دیده شدن در نتایج جست وجو و قرار گرفتن در صدر نتایج است. برای سال ها جست وجوی متنی بیشترین مقبولیت را در نظر کاربران داشت، اما این شیوه با گسترش تکنولوژی مبتنی بر موبایل و قابلیت جست وجوی صوتی که آسان تر از تایپ متن است، تا حدودی نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است.
در حالی که جست وجوی صوتی روز به روز بیشتر می شود، تلاش جدی برای سئو و بهینه سازی نسخه های موبایلی سایت ها اولویت بیشتری پیدا کرده است. در نتیجه توجه به کلمات صوتی جست وجو شده، اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. بدین سبب به جهت اینکه از ترندهای بازاریابی ۲۰۲۰ عقب نباشید، سئو موبایل را نباید نادیده بگیرید.
۳. پ یامک انبوه
کانال های بازاریابی مدرن یک نقطه ضعف عمده دارند که بازاریابی پیامکی آنرا ندارد. تقریباً تمام این کانال ها فقط به تعداد کمی از افراد مخاطب هدف دسترسی پیدا می کنند. دلیل این امر این است که معمولاً افراد در طول روز تبلیغات زیادی را در این کانال ها مشاهده می کنند، بدین سبب افراد به نادیده گرفتن بیشتر آنها عادت دارند. اما ارسال پیامک اینطور نیست. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی همچنان در صدر کانال های ارتباطی با مخاطبان قرار دارد.

بازاریابی پیامکی در بر قراری ارتباط با مخاطبان، برنده میدان است. تکیه بر بازاریابی پیامکی بوسیله ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، تضمین می نماید که ۹۵٪ از مخاطبان هدف، تبلیغات شما را می بینند ارسال پیامک انبوه در یک کمپین بازاریابی پیامکی در سال ۲۰۲۰ چند نکته طلایی دارد؛
* شخصی سازی پیامک های ارسالی برای مشتریان خاص خود، خصوصاً افرادی که به شما وفادار هستند.
* استفاده از دکمه فراخوان یا CTA برای تشویق مخاطبان به دنبال کردن موضوع تبلیغات شما در متن پیامک.
* استفاده از URL برای هدایت مخاطبان به سایت و بازدید از محصولات و خدمات سایت.
ارسال پیامک بوسیله یک سامانه هوشمند یک شیوه ارتباطی منحصر به فرد برای ارتباط با تعداد وسیعی از مخاطبان در زمانی کوتاه است که معمولاً بازدید ۹۵ درصدی را به دنبال دارد. بدین جهت در صورتیکه کلیدهای طلایی فوق در ارسال پیامک رعایت شود، می توان گفت با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، هدف شما از بازاریابی محقق می شود. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بوسیله سامانه هوشمندی به نام پنل اس ام اس وب وان، ارزان ترین، آسان ترین و پربازده ترین شیوه بازاریابی کسب و کارها در سال ۲۰۲۰ است.
۴. اپلیکیشن های موبایل
اپلیکیشن های تلفن همراه به سبب کاربرد بالای آنها، محبوب تر از وب سایت ها هستند. استفاده از اپلیکیشن های موبایل تجربه کاربری بهتری نسبت به نسخه های دسکتاپ به دنبال دارد. بدین سبب داشتن یک برنامه کاربردی ویژه موبایل برای محصولات یا خدمات شما می تواند میزان فروش شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
راه اندازی اپلیکیشن سایت شما یک انتخاب هوشمندانه است. ورژن موبایلی یک سایت به کاربر امکان می دهد در هر مکانی، بدون اینکه به سیستم نیاز باشد تنها با چند کلیک روی سایت از خدمات شما بهره مند شود. بدین سبب طبیعی است که بازاریابی کسب و کارها در سال ۲۰۲۰ نیز به این مساله توجه بیشتری نشان دهد. به صورتی که داشتن نسخه موبایل از هر سایت می تواند عاملی برای فاصله گرفتن از رقبا و موفقیت بیشتر باشد.
رشد و پیشرفت تکنولوژی موبایل، همه جنبه های زندگی همچون کار و تجارت را تحت تاثیر قرار داده و سبب شده است بدین جهت طبیعی است که ترند بازاریابی کسب و کارها در سال ۲۰۲۰ در حوزه موبایل مطرح شود. بدین سان بازاریابی موبایلی بوسیله ۴ حوزه محتوا، سئو، پیامک انبوه و اپلیکیشن های تلفن همراه می تواند برگ برنده شما در رقابت با سایر رقبا در حوزه کاریتان باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/04/21
22:07:29
5.0 / 5
374
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین