رفع مزاحمت واحدهای صنفی اصلی ترین درخواست تهرانی ها از شرکت ساماندهی مشاغل
به گزارش خشکشوئی آنلاین مدیرعامل شرکت ساماندهی با اشاره به اینکه رفع مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی پرتکرارترین پیام شهروندان در حوزه فعالیت شرکت بوده است، اظهار داشت: ۶۹ مورد از ۷۴ گزارش ارجاعی، بررسی و رسیدگی شده است.
به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سید علی مفاخریان درباره تعامل شرکت ساماندهی با شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ اظهار داشت: شهروندان از راه سامانه ۱۸۸۸ با طرح شکایات، عرضه انتقادات و پیشنهادات و بیان تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی شهرداری می توانند در نظارت مدیریت شهری ایفای نقش کنند.
وی ضمن اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پیام های شهروندی در سامانه ۱۸۸۸ در یک سال گذشته اظهار داشت: از آغاز فروردین ماه تا آخر مردادماه سال جاری، تعداد ۷۴ پیام از شهروندان در سامانه ثبت شده که ۷۱ پیام انتقاد، ۲ طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح گردیده است.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر افزود: در مدت مشابه سال قبل ۶۱ پیام شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه ۱۸۸۸ به ثبت رسید که ۶۰ پیام برای انتقال انتقادات و یک پیام برای عرضه پیشنهاد بود.
مفاخریان با اشاره به اینکه مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی بیشترین پیام های شهروندان را به خود مختص کرده است، اضافه کرد: ۴۰ تماس در ارتباط با ایجاد مزاحمت واحدهای صنفی و عدم اجرای آرای صادره کمسیون بند ۲۰، ۸ تماس در ارتباط با کیوسک های مطبوعات و گُل و ۵ تماس در ارتباط با فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.
طبق گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مفاخریان تصریح کرد: از ۷۴ گزارش شهروندی در رابطه با شرکت ساماندهی ۶۹ مورد رسیدگی و ۵ مورد که در ارتباط با مزاحمت مشاغل می شده در دستور کار بررسی در کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها قرار گرفت.
منبع: laundrybox.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب