شهردار تهران:

فضاهای شهری را به حراج نخواهیم گذاشت

فضاهای شهری را به حراج نخواهیم گذاشت خشكشوئی آنلاین: شهردارتهران با اشاره به اینكه هم اكنون دخل و خرج شهرداری تهران به هم نمی خورد، اشاره كرد: بالقطع فضاهای شهری را برای تأمین منابع مالی به حراج نخواهیم گذاشت.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در ششمین همایش پیاده روی بازنشستگان شهرداری تهران، اظهار داشت: با شرایط موجود دخل و خرج مجموعه شهرداری تهران با یكدیگر همخوانی ندارد و نیازمند تغییر پارادایم هستیم. بی شك نمی توانیم فضاهای شهری را به حراج بگذاریم چونكه با انجام این كار دیگر شهر جای زندگی نخواهد بود.
وی به دو لایحه ارزش افزوده و درآمدهای پایدار كه در دولت در حال بررسی است اشاره نمود و اضافه كرد: بالقطع با تصویب و ابلاغ این دو لایحه تأثیر بسزایی در وضعیت درآمدی و منابع مالی شهرداری ها خواهیم داشت. تلاش می نماییم خدمات رفاهی برای مجموعه شهر كاهش پیدا نكند.
شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینكه در آغاز دوره پنجم مدیریت شهری نظرسنجی انجام شد و طی آن شهروندان آلودگی و ترافیك را مهمترین دغدغه خود خوانده اند اضافه كرد: اگر امروز این نظرسنجی تكرار شود بالقطع مسائل اقتصادی دغدغه اول شهروندان خواهد بود اما در این عرصه ما تعیین كننده نیستیم اما می توانیم به شكلی عمل نماییم كه به موضوعات اقتصادی دامن نزنیم. كمك دولت در بودجه سالانه به شهرداری تهران ناچیز است. پس شهرداری تهران باید به شكلی عمل كند تا در تأمین منابع مالی خود از محل های صحیح و درست بتواند هزینه های شهر را تأمین كند.
شهردار تهران اشاره كرد: سال قبل ۲۰ درصد آلودگی هوای شهر تهران كاهش پیدا كرد. البته باید به این نكته دقت كنیم كه ما در شرایط عادی هم سه برابر حد مجاز جهانی آلودگی هوا داریم. بالقطع شرایط آب و هوایی كمك بسیاری برای كاهش ۲۰ درصد آلودگی هوا داشته اما تلاش همكاران ما در معاونت حمل و نقل و همین طور پلیس راهور بی تأثیر نبوده، بالقطع اجرای دقیق معاینه فنی و بكارگیری دوربین ها برای كنترل آن در این مساله تأثیر بسزایی داشته است
حناچی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به بازنشستگان شهرداری تهران اظهار داشت: یكی از دغدغه هایی كه مدام از طرف خانواده بازنشستگان مطرح می شود بكارگیری فرزندان شان در مجموعه شهرداری تهران است. تلاش می نماییم ساز و كار روشنی برای این مساله پیدا نماییم اما به این نكته توجه داشته باشیم كه ما به دولت قول داده ایم كه بكارگیری نیرو در شهرداری تهران بوسیله فراخوان صورت گیرد كه حتما این كار را انجام خواهیم داد ولی از طرف دیگر هم اكنون نیروهای شهرداری تهران سه برابر بیشتر از نیاز این مجموعه است. ما به دنبال تعدیل نیرو نیستیم اما تلاش می نماییم با ساز و كاری ویژه كار بیشتر و مفیدتری را از نیروها داشته باشیم تا بهره وری در این مجموعه افزایش پیدا كند.




منبع:

1398/02/13
12:10:00
5.0 / 5
4836
تگهای خبر: آب , آلودگی , اقتصاد , بودجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین