كشف ۶۱ تلفن همراه از منزل یك موبایل قاپ

كشف ۶۱ تلفن همراه از منزل یك موبایل قاپ خشكشوئی آنلاین: سركلانتر هفتم از دستگیری یك موبایل قاپ حرفه ای با ۷۰فقره سرقت كه از مخفیگاهش ۶۳ دستگاه گوشی همراه و تبلت كشف شد، اطلاع داد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا سرهنگ دوستعلی جلیلیان در باره دستگیری این سارق اظهار داشت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راكب یك دستگاه موتورسیكلت در محدوده كلانتری جوادیه، بررسی مبحث به صورت ویژه در دستور كار ماموران كلانتری جوادیه قرار گرفت.
وی با اشاره به اینكه در تحقیقات میدانی، تصویری از چهره سارق به دست آمد، اظهار داشت: در گام بعدی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان مرسلی مورد شناسایی قرار گرفت و نتیجه تحقیقات انجام شده اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش گرفته شد.
افزود: به دنبال صدور حكم دستگیری این متهم تیمی از ماموران كلانتری جوادیه به نشانی مخفیگاه متهم اعزام و متهم را دستگیر كردند.
سركلانتر هفتم پایتخت با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم اظهار داشت: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه این موبایل قاپ، تعداد ۶۱ دستگاه تلفن همراه و ۲ دستگاه تبلت كشف و متهم به صورت صریح به ۷۰ فقره موبایل قاپی اعتراف كرد.
بر مبنای اعلام پلیس پایتخت، تا كنون پنج تن از مال باختگان سارق را شناسایی كرده و تلفن همراه خویش را تحویل گرفته اند. هم اكنون هم متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.



1398/02/26
15:29:16
5.0 / 5
4957
تگهای خبر: پلیس , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین