فرماندار ویژه شهرستان ری:

سرریز مشكلات و معضلات تهران به ری، ضرورت استقلال شهرستان ری از پایتخت

سرریز مشكلات و معضلات تهران به ری، ضرورت استقلال شهرستان ری از پایتخت خشكشوئی آنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ری با تاكید بر اینكه شهرستان ری وارث معضلات و مشكلات بسیاری ناشی از همجواری با تهران شده است اضافه كرد: این همجواری شهرستان ری با تهران خسارت بزرگی برای این شهرستان است و راهكار حل این مشكل استقلال ری است.


هدایت الله جمالی پور در گفتگو با ایسنا، گفت: واقع شدن ری در كنار پایتخت سبب شده ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ری در حوزه های مختلف بخصوص ظرفیت های بی نظیر گردشگری این شهرستان مورد غفلت قرار گیرد و از این حیث خسارت بزرگی به این شهرستان وارد شده است.
وی اضافه كرد: سال هاست كه شهرستان ری مشكلات خیلی از جمله انباشت زباله، دفن اموات، الودگی هوا و... ناشی از همجواری تهران را متحمل شده و شهروندان شهرستان ری با این مشكلات و معضلات دست و پنجه نرم می كنند و بدتر از همه اینكه عوارض جمع آوری شده در پایتخت كه باید برای سامان این موارد درنظر گرفته شود به شهرستان ری داده نمی گردد.
وی افزود: بدون شك امروز توسعه ری در سایه همجواری با تهران فدا شده است و حتی به شكلی شهرستان ری تنها موتور محرك پیشرفت تهران شده است و غفلت از این شهرستان تنها عایدی ری بوده است. در حالیكه امروز پروژه های مختلف در تهران تعیین تكلیف می شود و پروژه های نیمه كاره ساماندهی شده اما بیشتر از ۴۰ سال است كه طرح تعریض خیابان فداییان اسلام در این شهرستان مورد غفلت قرار گرفته است.
وی تصریح كرد: ری شهرستانی تاریخی و كهن است و قدمت بسیاری دارد اما خیلی از شهرستان های استان تهران كه روزی هیچ پیشرفتی نداشتند امروز شاهد توسعه و پیشرفت چشم گیری بوده اند اما ری با این قدمت و ظرفیت های گسترده از خیلی از این شهرستان ها عقب افتاده و علت اصلی این امر را می توان در همجواری با تهران خواند.
فرماندار ویژه شهرستان ری با تاكید بر اینكه امروز معضل بافت های فرسوده در این شهرستان به دغدغه ای برای مدیریت شهری بدل شده است اضافه كرد: انتظار می رفت دوره پنجم شورای شهر تهران، ری و تجریش در حوزه حل معضلات ری حداقل جلسه ای ویژه و مستقل تشكیل می داد اما چنین نشده و هر روز بر مشكلات مدیریت شهری در ری افزوده می شود شاید استقلال ری راهكار مناسبی برای احقاق حقوق شهروندان این شهرستان و حل معضلات انها باشد.



1398/02/27
13:11:14
5.0 / 5
5241
تگهای خبر: توسعه , شهروندان , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین