نمایش تسهیلات به مشمولان متقاضی تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت

نمایش تسهیلات به مشمولان متقاضی تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت خشكشوئی آنلاین: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از نمایش تسهیلات به مشمولان متقاضی تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت آگاهی داد.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا سرهنگ نجف حمیدزاده در تشریح تسهیلات تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت اظهاركرد: مشمولانی كه تمایل دارند زودتر از تاریخ درج شده در برگ آماده به خدمت وضعیت خدمتی خودرا تعیین تكلیف كنند می توانند تا ۲۰ روز پیش از موعد اعزام به خدمت بوسیله دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینكه نمایش درخواست تمدید تنها برای یك دفعه امكان پذیراست، اظهار داشت: مشمولانی كه دارای عذر موجه از قبیل بیماری مشمول، فوت بستگان درجه یك مشمول، وقوع سیل و بلایای طبیعی، استخدام قطعی در نیروهای مسلح و... هستند و به همین سبب توان حضوردر موعد تعیین شده برای اعزام به خدمت را ندارند، می توانند با نمایش مدارك مربوطه به دفاتر( پلیس+۱۰ ) یا بازگشت از تسهیلات در نظر گرفته بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی اظهار داشت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند بوسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از قوانین و مقررات مربوطه باخبر شوند.





منبع:

1398/02/28
14:29:44
5.0 / 5
4873
تگهای خبر: بیماری , پلیس , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین