دستگیری قاچاقچی با 112 كیلوگرم مواد مخدر

دستگیری قاچاقچی با 112 كیلوگرم مواد مخدر خشكشوئی آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یك سوداگر مرگ و كشف بیشتر از 112 كیلو مواد افیونی آگاهی داد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد بخشنده در این زمینه اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از طرف ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد كه یكی از سوداگران مرگ به شكل گسترده مبادرت به توزیع مواد مخدر در تهران و استان البرز می كند.
وی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از طرف پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: این متهم بامداد امروز در محله فردیس كرج دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اش ۹۴ كیلو و ۳۷۵گرم تریاك و ۱۸كیلو و ۵۲۰گرم حشیش كشف و متهم برای تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، منتقل شد.
بر طبق گزارش سایت پلیس، سرهنگ بخشنده، اشاره كرد: متهم بعد از تكمیل پرونده راهی دادسرا شد، این در حالیست كه دستگیری وی رضایت شهروندان محله فردیس را به دنبال داشته است.




منبع:

1398/04/25
15:11:59
5.0 / 5
5418
تگهای خبر: پلیس , سایت , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین