شركت 10 درصد مدارس در طرح یاری گران زندگی

شركت 10 درصد مدارس در طرح یاری گران زندگی به گزارش خشكشوئی آنلاین معاون كاهش تقاضا و توسعه مشاركتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر به طرح یاریگران زندگی اشاره نمود و اظهار داشت: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای این طرح بودجه گذاشتیم و ۱۰ درصد از كل مدارس آموزش و پرورش در این طرح شركت می كنند كه امیدواریم آخر سال به نتیجه خوبی برسیم.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سعید منتظرالمهدی در حاشیه كنگره بین المللی دانش اعتیاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۱۵ سال پیش بالغ بر ۱۱ هزارتن انواع مواد مخدر كشف و ۴۱ هزار عملیات پلیسی انجام شد.
معاون كاهش تقاضا و توسعه مشاركتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اضافه كرد: طی این سالیان ۲۰۰۰ كیلومتر در مرزهای شرقی انسداد ایجاد كردیم.
وی با اشاره به اینكه در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۹ هزار تن انواع مخدر بر پایه تریاك در افغانستان تولید شد، اظهار داشت: پارسال ۸۷۵ تن مواد مخدر كشف شد كه ۸۵۰ تن حاصل تلاش نیروهای سبزپوشان نیروی انتظامی بود و ۱۷ شهید در این راه تقدیم كشور شد.
منتظرالمهدی با اشاره به اینكه امروز حرف اول ما در حوزه پیشگیری است، افزود: نخستین ایستگاه در حوزه جلوگیری از اعتیاد خانواده و مدرسه است، تمام تلاشمان این است كه دانش آموزان تاب آور شوند.
ایشان در ادامه به طرح یاریگران زندگی اشاره نمود و اظهار داشت: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای آن بودجه گذاشتیم و ۱۰ درصد از كل مدارس آموزش و پرورش در این طرح شركت می كنند كه امیدواریم آخر سال به نتیجه خوبی برسیم.



1398/05/30
22:04:21
5.0 / 5
4427
تگهای خبر: آموزش , بودجه , پلیس , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین