پاییز بالاخره كی به تهران می رسد؟

پاییز بالاخره كی به تهران می رسد؟ به گزارش خشكشوئی آنلاین میزان نوشت: مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: از بعدازظهر شنبه و طی روز یكشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن جریان های روی دریای خزر، بارش باران، وزش باد شدید و كاهش دما حدود ۴ تا ۶ درجه روی استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیشبینی می شود.


مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و بارش پراكنده در سواحل دریای خزر طی امروز اطلاع داد و اظهار داشت: از روز یكشنبه كاهش دما حدود ۴ تا ۶ درجه روی استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیشبینی می شود. صادق ضیاییان با اشاره به اینكه بر مبنای خروجی آخرین مدلهای هواشناسی، امروز بارش پراكنده و وزش باد در سواحل دریای خزر و رگبار پراكنده، گاهی با رعد و برق در غرب هرمزگان و جنوب فارس پیشبینی می شود، اظهار داشت: از بعدازظهر شنبه و طی روز یكشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن جریان های روی دریای خزر، بارش باران، وزش باد شدید و كاهش دما حدود ۴ تا ۶ درجه روی استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیشبینی می شود.
به قول وی پس از ظهر یكشنبه تا ظهر دوشنبه گستره بارش به غرب، مركز و دامنه های جنوبی البرز مركزی در استان های قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان كشیده خواهد شد. مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیشبینی وضعیت آب و هوایی پایتخت طی ۴۸ ساعت آینده هم توضیح داد: هوای تهران روز جمعه صاف با حداكثر و حداقل دمای ۲۸ و ۱۷ درجه و روز شنبه كمی ابری در پس از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت با وزش باد با حداكثر و حداقل دمای ۲۹ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود. ۴۷۲۳۱

1398/07/20
14:27:20
5.0 / 5
4394
تگهای خبر: آب , باران , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین