مولفه های نشاط اجتماعی چیست؟

مولفه های نشاط اجتماعی چیست؟ خشكشوئی آنلاین: رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اظهار داشت: تحرك بدنی، تغذیه سالم و سلامت روان از مؤلفه های مهم برای داشتن جسم، روح و روان سالم و نشاط اجتماعی افراد است.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، جاسم زارعی در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در روستای عسكری شهرستان عسلویه با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی اظهار داشت: ترویج شادی و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار بااهمیت و ضروری می باشد.
وی با اشاره به نقش تغذیه سالم و سلامت روان در نشاط اجتماعی اظهار داشت: تحرك بدنی، تغذیه سالم و سلامت روان سه مؤلفه مهم برای داشتن جسم، روح و روان سالم و در نتیجه نشاط اجتماعی افراد است.
رئیس شبكه بهداشت و درمان عسلویه اضافه كرد: گسترش و ترویج شادی و نشاط اجتماعی باید زمینه ساز جلوگیری از نگاه های تحقیرآمیز به بیماران روانی شده و در نتیجه امكان ارجاع این بیماران به مراكز پزشكی و درمانی را فراهم آورد.
زارعی عنوان كرد: همكاری شهرداران و دهیاران و سایر مسئولان در برگزاری مناسبت های بهداشتی و انجام فعالیت های سلامت محور و فرهنگ سازی دارای نقش كلیدی در ارتقاء نشاط اجتماعی است.
وی اشاره كرد: پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته جهانی غذا نیز یكی از برنامه هایی است كه با هدف ترویج شادی و نشاط میان مردم برنامه ریزی شده است و در آن اهمیت مواردی نظیر تحرك بدنی، اصلاح عادت های نادرست غذایی و ترویج سبك زندگی مناسب و بدون استرس توسط مراقبین سلامت مراكز خدمات جامع سلامت به مردم آموزش داده می شود.
رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اشاره كرد: همكاری همه جانبه شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، شهرداری ها، دهیاری ها در ترویج نشاط اجتماعی تأثیر به سزایی دارد.




منبع:

1398/08/04
14:09:07
5.0 / 5
4356
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین