امكان مشاهده علت عدم تعلق بسته معیشتی برقرار شد

امكان مشاهده علت عدم تعلق بسته معیشتی برقرار شد خشكشوئی آنلاین: امكان مشاهده عدم برخورداری از بسته حمایت معیشتی برای بعضی از متقاضیان این بسته بوسیله سایت hemayat.mcls.gov.ir فراهم و افراد می توانند علت نگرفتن بسته معیشتی را مشاهده كنند.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، متقاضیان بسته معیشتی می توانند جهت مشاهده نتیجه بررسی و علت عدم برخورداری از بسته به سایت hemayat.mcls.gov.ir بازگشت كنند.
در ادامه نمونه ای از نحوه نمایش اطلاعات یك خانوار چهارنفره به معرض نمایش گذاشته شده است.




برمبنای آنچه در سایت حمایتی مشاهده می شود، برای هر سرپرست خانوار شناسه ای اقتصادی ـ اجتماعی ایجاد و نتیجه بررسی اطلاعات مالی و دارائی خانوار ارائه شده است.









به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، این در حالیست كه درخواست بعضی از متقاضیان نیز همچنان در نوبت بررسی قرار دارد و طبق پیامی كه در سایت نمایش داده می شود باید كماكان منتظر دریافت پیامك برای مراجعه به سایت تا اختتام دی ماه باشند.



چندی قبل حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی اعلام نموده بود كه از شش میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست ثبت شده در كددستوری #۶۳۶۹*، در مجموع سه میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر شرایط بررسی اطلاعات مالی شان را از طرف دولت پذیرفتند كه اطلاعات آنها به صورت سیستمی بررسی گردید.
او همینطور اظهار داشته بود: در مجموع بنا به شرایط و شاخص هایی چون سفرخارجی، ملك، خودرو، شغل و.... كه از قبل اعلام نموده بودیم، تعداد یك میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۹۱ نفر در چارچوب ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار مشمول دریافت بسته شدند و به لیست ما اضافه شدند. برای این افراد پیامك ارسال كردیم؛ در این پیامك آمده بود كه «خانوار شما مشمول بسته حمایت معیشتی شده و دومرحله به صورت یكجا در تاریخ ۱۰ دی ماه به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز می شود؛ همین طور در این پیامك مبلغ به ریال و بانك عامل نیز قید شده بود».
میرزایی قبل از این نیز با اشاره به اینكه مابقی، دو میلیون و ۶۵۱ هزار نفر هستند كه شرایط برخورداری از بسته را ندارند اظهار داشته بود: به زودی به آنها اطلاع رسانی می نماییم كه وارد سایت شوند و علت عدم برخورداری از بسته را ببینند.




منبع:

1398/10/21
20:03:04
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: اقتصاد , سایت , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین