اجرای طرح های انتظامی ترافیكی ویژه در كشور به مناسبت 22 بهمن

اجرای طرح های انتظامی ترافیكی ویژه در كشور به مناسبت 22 بهمن به گزارش خشكشوئی آنلاین سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: برابر سنوات گذشته نیروی انتظامی در قالب تدابیر فرماندهی ناجا، تمهیدات لازم را برای برگزاری باشكوه مراسم 22 بهمن پیش بینی كرده است و همین طور طرح انتظامی- ترافیكی ویژه ای در سطح كشور اجرا می شود.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا سردار احمد نوریان، به تشریح اقدامات نیروی انتظامی همزمان با برگزاری مراسم ۲۲ بهمن پرداخت و اظهار داشت: در آستانه برگزاری جشن چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایام الله دهه فجر را به عموم هموطنان عزیز تبریك و تهنیت می گوییم؛ یاد و خاطره امام عظیم الشأن، شهدای گرانقدر خصوصاً سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرباز مخلص ولایت، اسوه جهاد و مقاومت، ایثار، فداكاری و خادم صادق امت را گرامی می داریم و علو درجات شهدا و امام(ره) را از خداوند متعال خواستاریم.
وی ادامه داد: حضور ده ها میلیونی مردم بصیر، هوشمند و غیور ایران اسلامی در ۲۲ بهمن كه نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی شمرده می شود، نمایش عزت، سربلندی، اقتدار و افتخار ایران اسلامی است؛ ان شاء الله با عنایت خداوند تبارك و تعالی یك دفعه دیگر چشم جهانیان به این رویداد عظیم خیره خواهد شد و دشمنان ناامید تر ازگذشته می شوند.
سخنگوی ناجا با اشاره به اینكه نیروی انتظامی برابر سنوات گذشته در قالب تدابیر فرماندهی ناجا تمهیدات لازم را برای برگزاری باشكوه مراسم ۲۲ بهمن پیش بینی كرده است، اظهار نمود: در این مراسم طرح انتظامی- ترافیكی ویژه ای در سطح كشور اجرا می شود؛ تامین امنیت از مرز تا مركز نیز از اولویت های اصلی پلیس است كه تابحال هیچ گونه مشكل امنیتی نداشته ایم.
سردار نوریان افزود: فراهم كردن تسهیلات عبور و مرور و نظارت بر اجرای طرح های ویژه ترافیكی در مسیرهای برگزاری مراسم و همین طور هماهنگی های لازم با سازمان ها، نهادها، دستگاه های امدادی و خدماتی و... صورت گرفته است؛ مجموعا شرایط مناسبی برای حضور معنادار مردم ایران اسلامی در این مراسم باشكوه فراهم گشته است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینكه فرماندهان انتظامی استانها با ستاد برگزاری مراسم در تعامل همه جانبه هستند، اشاره كرد: غرفه های ویژه پلیس در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برای آشنایی مردم با دستاوردهای پلیس و همین طور ارائه خدمات انتظامی به شهروندان فعال است.
سردار نوریان با تاكید بر اینكه همكاری مردم با ماموران نیروی انتظامی به برگزاری مطلوب مراسم كمك خواهد كرد، اظهار داشت: ان شاء الله مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این مراسم ملی همچون سال های گذشته حضوری با صلابت، معنادار و باشكوه خواهند داشت.




منبع:

1398/11/21
15:32:34
5.0 / 5
4024
تگهای خبر: پلیس , خدمات , دستگاه , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین