جزئیات خرید اقلام مصرفی و سرمایه ای مقابله با كرونا از تولیدكنندگان داخلی

جزئیات خرید اقلام مصرفی و سرمایه ای مقابله با كرونا از تولیدكنندگان داخلی خشكشوئی آنلاین: رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، جزئیات خرید اقلام مصرفی و سرمایه ای مقابله با كرونا از تولیدكنندگان داخلی را تشریح نمود.



به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر مهدی یوسفی درباره جزئیات خرید تجهیزات مقابله با کرونا از تولیدکنندگان داخلی گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری و دستور وزیر بهداشت در جهت پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی و باتوجه به بروز و شیوع کووید۱۹ در کشور خوشبختانه تجهیزات سرمایه ای و مصرفی خیلی از تولیدکنندگان ایرانی برای بیمارستان های سراسر کشور خریداری شده است.

وی با اعلان اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی ۲ هزار عدد ونتیلاتور از تولیدکنندگان داخلی خریداری نموده است، اضافه کرد: سایر تجهیزات سرمایه ای خریداری شده داخلی برای مقابله با کووید ۱۹ شامل یک هزار و ۵۰۰ عدد مانیتورینگ علایم حیاتی، ۱۲۰ عدد مه پاش ضدعفونی کننده سطوح، ۵۰۰ عدد برانکارد ایزوله، ۲۵۰ عدد BIPAP تنفسی، ۸۰۰ عدد تخت مراقبت های ویژه، ۲ هزار تخت بستری، ۶۹۵ تشک مواج است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اشاره کرد: همین طور بیش از ۳ میلیون ماسک ۹۵ N وحدود ۲۰ میلیون ماسک سه لایه و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ لباس محافظ فردی، ۱۹۶ هزار گان جراحی، ۴۰ هزار عینک محافظ و یک میلیون واحد محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح و سایر اقلام مورد نیاز نیز توسط هیات امنا از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است.

یوسفی درباره هزینه خرید اقلام مصرفی و سرمایه ای مقابله با کرونا از تولیدکنندگان داخلی نیز اظهار داشت: هیات امنای صرفه جویی ارزی در امتداد پشتیبانی از تولید داخل حدود ۶۶۹ میلیارد تومان برای خرید اقلام مقابله با کرونا هزینه کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اشاره کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشورهای دنیا خیلی از منابع تامین کالاهای مورد نیاز جهت مقابله با همه گیری ویروس کووید ۱۹ در سطح جهان از دسترس خارج شده و کمبود این اقلام در خیلی از کشورهای جهان گزارش شده است ولی در کشور ما به برکت وجود تولید داخلی پویا و فعال خوشبختانه در زمینه تامین اقلام با کمبود جدی مواجه نبوده ایم.





منبع:

1399/03/10
12:51:00
5.0 / 5
2190
تگهای خبر: اتو , بهداشت , بیماری , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین