نائب رئیس شورای عالی استان ها خبر داد

اصلاح آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها

اصلاح آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها به گزارش خشكشوئی آنلاین نایب رییس شورایعالی استان ها اظهار داشت: آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها در شورایعالی استان ها طی آینده نزدیك اصلاح می شود.



به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، حمید بادامی نجات آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها را نیازمند اصلاح و تغییردانست و اظهارکرد: شهرها روز به روز به سمت توسعه و گسترش هستند. این آئین نامه و قانون ایراداتی دارد و نمی تواند به حفظ فضای سبز شهرها کمکی کند همینطور این نقصها سبب شده که بخشی از حقوق عامه مردم هم به شکلی صدمه ببیند.

وی اصلاح ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها را امری ضروری و مهم تلقی نمود و اظهار داشت: آئین نامه ای که شورایعالی استان ها برای حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها تدوین کرده است، گرفتار ایراداتی است.

بادامی نجات در ادامه بخشی از نقصها قانون را در مبحث باغات برشمرد و توضیح داد: نقشی در مقوله باغات برای شورای شهرها تعریف شده که این نقش بدون هیچ گونه دستور العمل است. بر این اساس شاهد می باشیم که گاهی تشخیص هایی داده می شود که حقوق عامه مردم از بین می رود. برای رفع این مشکل بایستی تشخیص هایی که شورای شهر دارد برپایه دستورالعمل ها و الزامات باشد. نبود این مهم یک خلا قانونی به حساب می آید که سبب شده بعضی از شوراهای اسلامی در شهرها گرفتار اشتباه شوند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورایعالی استان ها، بادامی نجات در انتها خاطرنشان کرد: درهرصورت این آئین نامه نیازمند اصلاح است. شورایعالی استان ها با شوراهای اسلامی سراسر کشور و شهرداران کشور مکاتبه کرده و این نقصها درحال جمع آوری است و در آینده نزدیک در یکی از کمیسیون های تخصصی شورایعالی استان ها آئین نامه قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها اصلاح خواهد شد.




1399/03/14
22:08:49
5.0 / 5
2144
تگهای خبر: توسعه , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین