دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی

دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی خشكشوئی آنلاین: لرستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی كمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس هوشمند شهرستان اطلاع داد.


سرهنگ رضا شیراوژن امروز ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ در خصوص پیدایش جسد دختر بچه ای شش ساله در محله ای از بروجرد، بررسی مبحث به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس بروجرد قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات شبانه روزی انجام شده مشخص شد دختر بچه شش ساله ناپدید شده و جسد وی بعد از گذشت پنج ساعت در کوچه محل زندگی وی رها شده است.
معاون فرماندهی اجتماعی لرستان تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، پلیس در سریع ترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی ضاربان و توقیف خودروی آنان اقدام که راننده به همراه پسر ۱۸ ساله اش دستگیر و در بازجویی های اولیه با وجود قراین و مستندات پلیس، پسرش اقرار و عنوان نمود پدرم با خودرو متوفی را زیر گرفته و فوت دختر شش ساله توسط پدرم در اثر تصادف صورت گرفته است.
شیراوژن با اشاره به اینکه متهمان در اجرای دستور دستگاه قضا به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، اضافه کرد: این حادثه به هیچ وجه قتل نبوده و اخبار انتشار یافته در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شده و نیروی انتظامی با این قبیل افراد به شدت برخورد خواهد نمود.




منبع:

1399/04/23
11:58:59
5.0 / 5
2479
تگهای خبر: پلیس , تصادف , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین