معاون وزیر آموزش و پرورش:

صیانت از بهداشت دانش آموزان را وظیفه خود می دانیم

صیانت از بهداشت دانش آموزان را وظیفه خود می دانیم رئیس سازمان مدارس و مراكز غیردولتی و توسعه مشاركت های مردمی آموزش و پرورش


به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، مراسم شروع سال تحصیلی جدید مدارس با حضور مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی روز شنبه ۱۵ شهریور ماه در دبیرستان شاهد ارشاد منطقه ۱۲ همزمان با مدارس سراسر کشور انجام شد.
زینی وند دانش آموزان را بزرگترین سرمایه ملی کشور دانست و اظهار داشت: در عصر انفجار اطلاعات ما با نسلی با هوش و در رابطه با نظام جهانی ارتباطات روبرو می باشیم که امانت بزرگی در اختیار معلمین این کشور است پس همه ما متولیان امر تعلیم و تربیت دانش آموزان باید به تناسب اقتضائات زمان علاوه بر امر مهم آموزش، ظرایف تربیتی را هم در نظر بگیریم.
زینی وند با اشاره به این که حوزه ماموریتی و کارکردی آموزش و پرورش به تعلیم و آموزش محدود نمی گردد، اظهار داشت: حیطه و ساحت تربیت مهمترین وظیفه آموزش و پرورش است و ما وظیفه داریم در همه زمینه ها شرایط دستیابی دانش آموزان به حیات طیبه فردی و اجتماعی را ایجاد نماییم.
معاون وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش به اقتضائات زمان در برنامه ریزی درسی اشاره نمود و اظهار داشت: تا پیش از شیوع بیماری کرونا ورود موبایل و تبلت در مدارس بعنوان یک لطمه شناخته می شد ولی امروزه آموزش بر بستر تکنولوژی های جدید پیش می رود که این مهم بدلیل برخی لطمه های ناشی از آن همکاری و همیاری والدین را می طلبد و آنها باید به سهم خود بر امورات آموزشی دانش آموز خودرا نظارت کنند تا بتوانیم از تکنولوژی های جدید آموزشی بعنوان تسهیل گر مکمل و تقویت آموزش های رسمی به نحو مطلوبی بهره مند شویم.
وی فن آوری های نوین آموزشی را جزء لاینفک آموزش در دنیای امروز بر شمرد و از کوشش های بی وقفه دبیران و معلمان در آموزش دانش آموزان تشکر و قدردانی کردد.
زینی وند با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری که در گام دوم انقلاب مطرح فرمودند، اضافه کرد: فن آوری های نوین، دانش را منتقل می کنند ولی آموزش و پرورش فقط آموزش و دانش نیست و این یک ساحت از ساحت های شش گانه نظام تعلیم و تربیت ماست و ما در آموزش و پرورش وظیفه داریم تعلیم و تربیت تمام ساحتی را رعایت نماییم که این مهم در آموزش حضوری بهتر می تواند به ثمر بنشیند.
وی اظهار داشت: تمام هم و غم مدیران همه سطوح، تمهید مقدمات لازم و رعایت همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی است که تضمین بخش سلامت دانش آموزان و معلمان و بازگشایی با کیفیت مدارس است. اولویت ما حضور دانش آموزان در مدارس به بهترین شکل ممکنست و سلامت و صیانت از بهداشت روان و جسم دانش آموزان را در کنار آموزش وظیفه خود می دانیم.
شایان ذکر است جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت، خضریان نماینده مجلس و شاه منصوری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ نیز در این مراسم حضور داشتند.



1399/06/15
14:28:33
5.0 / 5
1397
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیماری , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین