آغاز محدودیت تردد در جاده های ورودی و خروجی ۲۵ مركز استان

آغاز محدودیت تردد در جاده های ورودی و خروجی ۲۵ مركز استان به گزارش خشكشوئی آنلاین رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز محدودیت برای تردد خودرو ها در جاده های ورودی و خروجی ۲۵ مركز استان كشور اطلاع داد.


سردار سید کمال هادیانفر در گفتگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه ستادملی مدیریت بیماری کرونا اظهارکرد: برابر تصمیم این ستاد که پلیس راهور ناجا هم مجری آن است، از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه خروج تمامی خودرو های شخصی با پلاک بومی از ۲۵ مرکز استان و ورود خودرو های شخصی با پلاک غیربومی به این ۲۵ مرکز استان ممنوع گردید و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح در ۲۵ مرکز استان شامل مراکز استان های تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: اعمال ممنوعیت ها در استان های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی آنها شروع شده و به صورت یکپارچه، ورود پلاک غیر بومی و خروج پلاک بومی ممنوع می باشد.
به قول رئیس پلیس راهور ناجا خودرو های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت های تعیین شده نیست.



1399/08/12
18:02:11
5.0 / 5
1434
تگهای خبر: آب , بیماری , پارچه , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین