رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

هویت شهر تهران بازیابی می شود

هویت شهر تهران بازیابی می شود به گزارش خشكشوئی آنلاین رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: بازیابی هویت شهر تهران از مسائل مورد توجه بازرسی شهرداری تهران برای تبدیل شدن به شهرشیشه ای است و از رسانه ها می خواهیم به عنوان چشم سوم شهرداری تهران بازرسان افتخاری شهر باشند.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد شیرازی با اشاره به اینكه عنصر اصلی تحقق شهر شیشه ای شفاف سازی است، خاطرنشان كرد: برای تحقق این مهم نیازمند به چشمان تیزبین و بینا هستیم و از نظر بازرسی چشم تیزبینی كه باید معضلات، مشكلات و تخلفات شهری را رصد كند، رسانه ها و خبرنگاران هستند.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینكه شهرداری تهران در بخش بازرسی دست نیاز به سمت رسانه ها دراز می كند، اظهار داشت: از رسانه ها و خبرنگاران می خواهیم در دوره جدید مدیریت شهری، مسائل مختلف شهری را رصد كنند و اگر شاهد خطا و اشتباه، چه در گذشته و چه حال هستند در چهارچوب رعایت قانون به بازرسی منعكس كرده و شهرداری را در عرضه خدمات كیفی تر یاری كنند.
وی از رسانه ها خواست خویش را بازرس افتخاری شهرداری تهران بدانند و با رصد مداوم، شهرداری تهران را در دست یابی به شهرشیشه ای كمك كنند.
شیرازی تصریح كرد: برای نظارت بر عملكرد شهرداری، لزوما نباید كارمند بازرسی بود، شهروندان می توانند با استفاده از سامانه 137 و 1888 شهرداری تهران را در این امر مهم یاری كنند.
وی از طراحی اپیلیكیشن سامانه 137 و 1888 اطلاع داد و اضافه كرد: در امر بازرسی به سمت هوشمند سازی سامانه های 137 و 1888 حركت كرده ایم كه هر شهروند بتواند رویداد، معضل و تخلفات صورت گرفته در محل زندگی خود و شهر را به صورت آنلاین به این دو سامانه ارسال كرده و نتیجه را روی گوشی های خود پیگیری كنند.
بر أساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در مورد تفاوت آمار اعلام شده در مورد كارمندان شهرداری تهران هم تصریح كرد: طبق اعلام معاونت منابع انسانی، شهرداری تهران به طور رسمی 68 هزار نیرو دارد و آمارهای مختلفی كه عرضه می گردد مربوط به نیروهای پیمانی و قراردادی هستند كه باید به سرعت تكلیف این مورد را مشخص و آمار دقیقی از نیروهای استخدام رسمی، قرارداد هادیان شهر و خدمات اداری، پیمانكاران و كارمندان را عرضه دهد، البته امیدواریم آمار روی 68 هزار نفر باقی مانده و افزایش نیابد.


 

1396/08/14
21:15:19
5.0 / 5
5523
تگهای خبر: خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین