محسن هاشمی در نجف:

ماموریت شهرداری در اربعین در سال های آتی ادامه دارد

ماموریت شهرداری در اربعین در سال های آتی ادامه دارد رئیس شورای شهر تهران با حضور در نجف تصریح كرد كه ماموریت و خدمت رسانی شهرداری در اربعین در سال های آتی هم ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به عراق، محسن هاشمی در حاشیه حضور در كمپ خادم الحسین و بازدید از امكانات شهرداری تهران در نجف با حضور در جمع خبرنگاران درباره هدفش از سفر به عراق و شركت در راهپیمایی اربعین، اظهار داشت: حضور در راهپیمایی عبادی سیاسی اربعین به شكلی برای ما شیعیان واجب است و علاوه بر شیعیان خیلی از مردم جهان هم تلاش می كنند تا در این راهپیمایی شركت كنند. ازاین رو وظیفه اول ما این بود كه در راهپیمایی اربعین شركت كنیم.
وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی شورای شهر تهران در كشور عراق حاضر شده و ضمن زیارت حضرت امیرالمومنین در شهر نجف از خدمات شهرداری تهران در این شهر بازدید كردیم و در ادامه هم از امكانات و خدمات شهرداری تهران در كوفه، كربلا و دیگر شهرهای زیارتی عراق بازدید خواهیم كرد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینكه سفرمان را از نجف و زیارت حرم مطهر امام علی (ع) آغاز كردیم، اظهار داشت: هم اكنون در جمع نخستین گروه از خادمان شهرداری تهران حاضر شدیم كه در این جمع من چیزی جز و علاقه خدمت به زوار امام حسین(ع) و امام علی (ع) ندیدم.
هاشمی با اشاره به اینكه باید دست خدمتگذاران زائران امام حسین (ع) را بوسید، اظهار داشت: این عزیزان تنها برای امام حسین (ع) و خاندان (ع) فعالیت می كنند.
وی همینطور در پاسخ به سوالی درباره تداوم ماموریت شهرداری در سال های آتی هم اظهار داشت: بطور قطع ماموریت شهرداری ادامه پیدا خواهد نمود و نمی تواند این ماموریت ادامه پیدا نكند.


 

1396/08/17
17:46:30
5.0 / 5
5232
تگهای خبر: خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین