غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی افزایش یافت

غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی افزایش یافت خشكشوئی آنلاین: مدیر كل پیش بینی و اخطار سازمان هواشناسی ضمن شاره به افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی از افزایش دما در مناطق ساحلی دریاری خزر اطلاع داد.


احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینكه برپایه تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی سه روز آینده درغالب مناطق كشور جو پایدار خواهد بود، اظهار نمود: در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و كاهش كیفیت هوا پیش بینی می گردد.
وی با اشاره به اینكه امروز و فردا دراستان گیلان و ارتفاعات اردبیل رشد ابر و بارش پراكنده دور از انتظار نیست، خاطرنشان كرد: از اواخر فردا و طی روز یكشنبه هم در استان های ساحلی دریای خزر دمای هوا 4 تا 8 درجه افزایش دما می یابد كه در سواحل غربی خزر و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.
مدیر كل پیش بینی و اخطار سازمان هواشناسی اضافه كرد: از بعد ازظهر روز یكشنبه با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب و شمال غرب كشور ابرناكی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.
وظیفه در ادامه درباره وضعیت جوی مناطق زلزله زده هم اظهار داشت: از بعدازظهر یكشنبه با ورود سامانه بارشی به كشور در بعضی مناطق غرب كشور رشد ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد. این سامانه روز دوشنبه تقویت و گستره آن غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز را هم در بر می گیرد و روز سه شنبه هم در نیمه غربی كشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.
وی اضافه كرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق كوهستانی و سردسیر شمال غرب و غرب بارش برف هم دور از انتظار نیست.
مدیر كل پیش بینی و اخطار سازمان هواشناسی در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی بتدریج غبار آلود با حداقل دمای7 و حداكثر دمای 17 درجه سانتیگراد و روز یكشنبه صاف و غبار آلود و در بعد ازظهر افزایش ابر با حداقل دمای 8 و حداكثر دمای 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.


 

1396/08/26
15:45:23
5.0 / 5
5120
تگهای خبر: هوا , وضعیت جوی , آلودگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین