حماس به ترامپ اخطار داد

حماس به ترامپ اخطار داد خشكشوئی آنلاین: حماس به ترامپ اخطار داد


به گزارش روز یكشنبه فلسطین الیوم، الرشق اظهار داشت: اعلام احتمالی قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از جانب دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا، تجاوزی آشكار (علیه مقدسات اسلامی) است و عواطف ملت های عربی و اسلامی را به شدت تحریك می كند. وی در صفحه شخصی اش در توئیتر اضافه كرد: این اقدام به منزله شعله ور كردن جرقه خشمی خواهد بود كه به روی اشغالگران منفجر خواهد شد. الرشق خاطرنشان كرد: سخنان انتشار یافته درباره نزدیكی تصمیم گیری آمریكا برای اعلام قدس بعنوان پایتخت دشمن صهیونیستی، سیلی محكمی به كسانی خواهد بود كه بر روی سراب مذاكرات سازش كه آمریكا خواهان آن بود، حساب باز كرده اند. این مذاكرات هیچگاه عادلانه نبوده بلكه همواره به شكل آشكاری جانب اشغالگران را گرفته است. این عضو سیاسی دفتر حماس تصریح كرد: تصمیم (ترامپ) هیچ حقی را به اشغالگران نمی دهد و چیزی از واقعیت تاریخی شهر اشغالی قدس كه همواره سرزمینی عربی و اسلامی بوده و هست، تغییر نخواهد داد. مردم ما از قدس تا آزادی كامل آن دفاع خواهند كرد.
حماس روز گذشته (شنبه) هم در مورد اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به وسیله «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریكا اخطار داد و خواهان برپایی انتفاضه قدس برای خنثی كردن این توطئه شد. حماس همینطور اعلام نمود: ما در مورد این تصمیم اخطار می دهیم و از مردم فلسطین می خواهیم با قدرت تمام در برابر این تصمیم بی رحمانه بایستند. همینطور از مردم می خواهیم كه برای خنثی كردن این توطئه، تظاهرات انتفاضه قدس به راه اندازند.
طبق این گزارش، «مایك بنس» معاون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا چند روز گذشته اعلام نمود كه ترامپ در حال تصمیم گیری در مورد انتقال سفارت آمریكا از تل آویو به شهر قدس است و منتظر است كه این تصمیم روز دوشنبه اتخاذ شود.
كنگره آمریكا در سال 1995 قانونی درباره «وجوب به رسمیت شناخته شدن قدس بعنوان پایتخت رژیم اسرائیل» و انتقال سفارت آمریكا به آنجا تصویب كرد. با وجود اینكه این قانون اجبار آور است اما بندی دارد كه به رئیسان جمهوری اجازه می دهد اجرای آن را برای تامین منافع امنیت ملی، 6 ماه به تعویق بیندازند. از همان سال 1995 رئیسان جمهور آمریكا پی در پی اجرای این قانون را به تعویق انداخته اند.
در همین حال تشكیلات خودگردان فلسطین روز جمعه درباره آثار ویرانگر هر گونه اقدام برای تحریم فلسطینی ها از دست یافتن به حق شان برای پایتختی قدس شرقی در دولت آنها، اخطار داد. 5252
 

1396/09/12
23:39:36
5.0 / 5
5138
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین