هاشمی به شهرداری تهران تأكید كرد

مراكز خرید وادار به خرید پیوست ترافیكی شوند

مراكز خرید وادار به خرید پیوست ترافیكی شوند خشكشوئی آنلاین: رییس شورای شهر تهران از شهرداری خواست كه مالكان پاساژهای پر رفت و آمدی كه مشكل ترافیكی بوجود آورده اند را به عرضه راه حل با هزینه خود وادار كنند.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی بامداد امروز بعد از استماع گزارش معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینكه به پیوست ترافیكی طرح های حجیم در تهران بی توجهی شده، اظهار داشت: شاهد هستیم كه ساختمان های بزرگی همچون پاساژ ارگ، پالادیوم، كوروش، اطلس مال و... ساخته می گردد بدون اینكه حتی پیوست ترافیكی داشته باشد.

وی با اشاره به اینكه از معاونت شهرسازی درخواست می گردد به این موضوعات توجه داشته باشد و برنامه ریزی در زمینه بهسازی امور داشته باشد، خاطرنشان كرد: به خصوص فكری به حال پاساژهایی كنید كه پیوست ترافیكی ندارند اما هنوز راه اندازی نشده اند و بهتر است از آنها بخواهیم كه با هزینه خود چاره اندیشی كنند.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینكه اطلس مال هنوز راه اندازی نشده اما بطور قطع با راه افتادنش منطقه قفل می شود، اظهار داشت: همین الان امكان تردد خودروها نیست وای به حال روزی كه این پاساژ راه اندازی شود حتی شنیده ایم كه مسئولان این مركز خرید گفته اند كه شهرداری بیاید دو تونل برای كاهش بار ترافیكی این منطقه بزند كه یك تونل از بالای میدان نیاوران به سمت اطلس مال و تونل دیگر از سمت آجودانیه یا اقدسیه به سمت اطلس مال خواهد بود و جالب است كه از آنجایی كه حجم سرمایه گذاری بالا است بعدا خواهند گفت شهرداری این تونل ها را بسازد.

هاشمی با اشاره به اینكه همین حالا پاساژهای ارگ، پالادیوم و كوروش معابر را قطع كرده اند، اظهار داشت: تلاش كنید پروژه هایی كه هنوز راه اندازی نشده اند را وادار كنیم تا پیوست ترافیكی عرضه كرده و با هزینه خود دنبال راه حلی برای كاهش ترافیك در این منطقه باشند.
اختصاص وقت دوباره به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران
به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی همینطور در حاشیه بیست وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مهدی حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اظهار داشت: در این جلسه معاون شهرسازی راهبردها و برنامه هایی كه مدنظر دارند برای اعضای شورا تشریح كرده اند و بعد از صحبت های ایشان سوالات زیادی وجود داشت كه مقرر شد در جلسه آینده یك بار دیگر به معاون شهرسازی و معماری تهران فرصت داده شود تا به سوالات اعضا پاسخ دهند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اینكه چرا سوال نمایندگان تهران از معاون شهرسازی زیاد بود اظهار داشت: همه شهروندان این شهر مشكلات شهر را می بینند، مشكلاتی همچون عدم نوسازی بافت های فرسوده برای همه قابل مشاهده است. عده ای به دنبال دور زدن قانون هستند و در پی آن هم تبعیض زیادی اتفاق می افتاد و بخشنامه ای كه توسط شهردار تهران ابلاغ گردید، باعث شد كه این تبعیض ها و اقدامات غیرقانونی متوقف شود.
وی اضافه كرد: طبیعی است كه بعد از سه ماه از آغاز به كار معاونت جدید، سوالات زیادی برای اعضای شورا مطرح شود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مصوبات امروز شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: اولین دستور جلسه شورا، انتخاب یك نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش جهت عضویت در كمیسیون بدوی به رسیدگی كفالت نظام وظیفه بود كه با عنایت به پیشنهاد كمیسیون فرهنگی و اجتماعی و بعد از بررسی اعضای شورا، حجت نظری با 15 رای بعنوان نماینده شورا جهت عضویت در این كمیسیون انتخاب گردید. بررسی طرح اجبار شهرداری تهران به شناسایی و اندازه گیری و گزارشگری بدهی ها، تعهدات و ذخایر این نهاد و همینطور بررسی طرح اجبار شهرداری تهران به عرضه برنامه عملیاتی برای جلوگیری از ورود موتورسیكلت ها به حریم پیاده روها هم دو دستور كار دیگر شورا بود كه اعضای شورا به این دستوركارها رأی ندادند.




1396/09/15
11:30:43
5.0 / 5
4590
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین