شهردار منطقه 5 خبر داد

ساخت و اهدای 29 كانكس برای زلزله زدگان كرمانشاه در منطقه 5

ساخت و اهدای 29 كانكس برای زلزله زدگان كرمانشاه در منطقه 5 خشكشوئی آنلاین: با هدف كمك به اسكان زلزله زدگان، 29كانكس توسط شورایاران محلات منطقه 5 تهیه و به مناطق زلزله زده استان كرمانشاه ارسال شد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، محسن اسدی شهردار منطقه 5 درباره اقدام شهرداری نسبت به جمع آوری كمك های مردمی با هدف خدمت رسانی به مناطق زلزله زده اظهاركرد: تصمیم و نشست شورایاران با هدف تأمین كانكس برای اسكان موقت در مناطق زلزله زده و اعلام فراخوان در سرای محلات، با مشاركت فعال شهروندان و معتمدین محلات و با عنایت به نیاز سنجی اعلام شده از مناطق صدمه دیده، منجر به جمع آوری كمك های نقدی از محل درآمد این سراها و اقدام به ساخت و تهیه 29 كانكس شد.
وی اضافه كرد: پیش از این هم كمك های مردمی غیر نقدی شامل موادغذایی، بهداشتی، پوشاك، چادر مسافرتی، كیسه خواب و... در نواحی هفت گانه منطقه 5 جمع آوری و با استفاده از چند دستگاه كامیون و نیسان محفظه دار به مناطق حادثه دیده ارسال و همینطور كمك های نقدی به حساب مبادی ذی ربط واریز شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه5، اسدی تصریح كرد: در این مشاركت خدا پسندانه شورایاران محلات 29گانه، در 2 نوبت اقدام به ساخت كانكس وجانمایی آن ها در كرمانشاه و روستاهای اطراف كردند و با عنایت به ضرورت استمرار تأمین فضای مناسب مسكونی بازماندگان، این اقدامات در چند مرحله تا اسكان دائم هم وطنان صورت خواهد گرفت.



1396/09/29
18:14:04
5.0 / 5
5396
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین