ملبورن در وحشت دو حمله مشابه در یكسال

ملبورن در وحشت دو حمله مشابه در یكسال خشكشوئی آنلاین ملبورن در وحشت دو حمله مشابه در یكسال


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در اولین حمله كه روز 20 ژانویه سال جاری ساعت 13: 30 بعدازظهر رخ داد، یك راننده خودرو در حالی كه سرش را از خودرو خارج كرده و با عابران در یك مركز شلوغ حرف می زد، دائم با سرعتی زیاد با خودرو دور خود می چرخید تا اینكه پلیس وی را متوقف كرد.
'دیمیتریوس گراگاسولاس' راننده 26 ساله خودرو كه سلاح سرد هم در اختیار داشت به ضرب گلوله متوقف و سپس به بیمارستان منتقل شد. بر اثر این حمله دستكم 30 نفر زخمی شدند كه وضعیت سه نفر از آنها بسیار وخیم بود.
عامل این حمله كه سابقه 6 جنایت را داشت، در تقاطع خیابان های 'فلیندرز، 'كیلدا'، و 'سوانستون' و در بیرون از ایستگاه قطار خیابان 'فلیندرز' ملبورن دست به این حمله زد.
این فرد بعد از حضور در منطقه جلو ایستگاه قطار خیابان 'فلیندرز' به سمت خیابان 'بورك' حركت كرده بود.
'گراهام آشتون' سر كمیسیونر پلیس ایالت ویكتوریا تایید كرد كه عامل این حمله كه پیشتر هم سابقه حبس داشته و از مواد مخدر، خشونت خانگی و مشكلات روانی برخوردار بوده است.
'دیمیتریوس گراگاسولاس' پیش از انجام این حمله در شبكه اجتماعی 'فیس بوك' خود مطلبی در مورد ' شیطان، بهشت و جهنم' منتشر نموده بود.
11 ماه بعد از این حادثه، برغم تجربه چنین حمله ای كه در رسانه های استرالیا بازتاب زیادی هم داشت و مقامات این كشور تمهیدات امنیتی بیشتری برای امن كردن پیاده روها در نظر گفته بودند، مردم این شهر بازهم در روز 21 دسامبر برای دومین بار در همان محل پیشین، هدف حمله راننده ای قرار گرفتند كه با خودرو خود دهها نفر را زخمی كرد.
درحمله امروز به عابران شهر 'ملبورن' در خارج از ایستگاه خیابان 'فلیندرز' دستكم 19 نفر زخمی شدند و پلیس راننده این خودرو و یك فرد مظنون دیگر را بازداشت كرد.
اگرچه انگیزه احتمالی این حمله، ماهیت و عامل آن تابحال مشخص نشده، اما نكته محرز این حادثه این است كه شهروندان ملبورن در ایام پایانی سال جاری با تشویش و نگرانی به استقبال مراسم سال نو می روند و شاید این اقدام منجر به افزایش تدابیر شدیدتر امنیتی در سراسر استرالیا در روزهای تعطیلات پیش روی آنها شود. 4949

1396/09/30
14:10:23
5.0 / 5
5218
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین