با همكاری شهرداری منطقه 11 و سازمان غذا و دارو

سلامت شهروندان تهرانی ارتقاء می یابد

سلامت شهروندان تهرانی ارتقاء می یابد خشكشوئی آنلاین: در جلسه مشترك بسیج جامعه پزشكی سازمان غذا و دارو با مسئولین شهرداری منطقه 11 تهران، مقرر شد از پتانسیل طرفین برای بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شهروندان در مبحث محصولات سلامت محور استفاده گردد.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، در جلسه مشترك بسیج جامعه پزشكی سازمان غذا و دارو با مدیران شهرداری منطقه 11 تهران كه به میزبانی سازمان غذا و دارو برگزار شد؛ دكتر كریمی، فرمانده كانون بسیج جامعه پزشكی سازمان به تشریح وظایف سازمان غذا و دارو در سطح كشور و فعالیت های كانون بسیج جامعه پزشكی سازمان پرداخت و از ظرفیت های بالای این سازمان درموضوع اطلاع رسانی محصولات سلامت محور در سطح جامعه توضیحاتی به مسئولین شهرداری تهران عرضه كرد و خواهان تولید كارگروهی جهت همكاری بیشتر بین این دو سازمان شد.
همچنین سید عباس طباطبایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با بیان این كه یكی از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری خدمت رسانی در حوزه سلامت است، اظهار داشت: اداره سلامت شهرداری در سراهای محله و پارلمان های محلی با برگزاری كارگاه های آموزشی و... برنامه های ویژه ای برای ارتقای آگاهی شهروندان در موضوعات سلامت محور دارد.
طباطبایی خواهان همفكری و همكاری بین سازمانی در زمینه معضلات اجتماعی پیش روی سالمندان و كودكان، استفاده از تكنیك های جدید برای آموزش های شهروندی، محصولات ارگانیك، آموزش در سطح میادین میوه و تره بار شهرداری و آموزش های همگانی برای عرضه به شهروندان در مراكز آموزشی شهرداری مانند فرهنگسرا، خانه فرهنگ و... شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در این نشست مقررشد بسته های آموزش عمومی و تخصصی، تهیه مطالب در رابطه با فرآورده های سلامت محور، احصای نیازهای آموزشی شهروندان، برگزاری كلاس های آموزشی مشترك و... در گام نخست همكاری طرفین فراهم گردد.




1396/10/19
23:19:08
5.0 / 5
4828
تگهای خبر: سلامت , شهرداری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین