واژگونی بونكر حمل سیمان جان دو نفر را گرفت

واژگونی بونكر حمل سیمان جان دو نفر را گرفت خشكشوئی آنلاین: بر اثر واژگونی بونكر حمل سیمان در خیابان دادمان دو تن جان خویش را از دست دادند.



جلال ملكی در گفت وگو با ایسنا، در مورد حادثه اظهاركرد: ساعت 14: 9 دقیقه امروز یك مورد تصادف در خیابان دادمان، تقاطع فرحزادی به سامانه 125 شهرداری تهران اعلام گردید و به دنبال آن ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار نمود: یك دستگاه بونكر حمل سیمان به علت نامشخصی با دو عابر برخورد كرد و یك نفر از آنها كه خانم میان سالی بود در شرایط وخیمی قرار داشت و در حالیكه علایم حیاتی او ضعیف بود به مراكز درمانی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینكه یك خانم میان سال دیگر هم در زیر كامیون گرفتار شده بود اضافه كرد: این فرد در وضعیت خطرناكی قرار داشت وآتش نشانان عملیات رهاسازی را انجام دادند و پس از تحویل به اورژانس مشخص شد كه در لحظات اولیه جان خویش را از دست داده است.

ملكی اظهار داشت: خودرو به مكانی امن منتقل شد وپس از تحویل محل به عوامل پلیس راهور برای بررسی علل حادثه، عملیات درساعت 14: 49 دقیقه به آخر رسید.
به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، علی جهانبین سرپرست شیفت دیسپچ اورژانس تهران هم در این رابطه اعلام نمود: ساعت 13: 59 با مركز اورژانس 115 تماس گرفته و اعلام گردید كه رو به روی بیمارستان آتیه یك بونكر سیمان كه ظاهرا مربوط به ساختمانی نیمه ساخته بود روی دو عابر افتاده و چیزی بعنوان تصادف به ما اعلام نشد.
وی اضافه كرد: هر دو نفری كه در این حادثه زیر دستگاه بونكر حمل سیمان ماندند خانم بودند كه یك نفر در دم جان باخت و فرد دیگر چند دقیقه پس از اینكه به بیمارستان آتیه منتقل شد، فوت كرد.



1396/10/24
19:29:36
5.0 / 5
4983
تگهای خبر: تصادف
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین