مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تاكید كرد

بهشت زهرا تعطیل نیست، خدمات رسانی طبق روال روزانه ادامه دارد

بهشت زهرا تعطیل نیست، خدمات رسانی طبق روال روزانه ادامه دارد خشكشوئی آنلاین: مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تصریح كرد: خدمت رسانی سازمان بهشت زهرا(س) در هیچ شرایطی تعطیل نشده است.



سعید خال در گفت وگو با ایسنا، با تكذیب خبرهای انتشار یافته در بعضی رسانه ها در خصوص تعطیلی این سازمان به علت بارش برف اظهار داشت: با وجود بارش برف تمامی نیروهای این سازمان برای خدمت رسانی فعال می باشند و تحت هیچ شرایطی خدمت رسانی در سازمان بهشت زهرا تعطیل نخواهد شد.

وی با تاكید بر اینكه خدمت رسانی این سازمان به شهروندان تهرانی در هیچ شرایطی تعطیلی ندارد اظهار داشت: پرسنل زحمت كش سازمان بهشت زهرا (س) با همت مضاعف علی رغم برف امروز از ساعت 8: 00 فعالیت خویش را همانند روزهای گذشته شروع كردند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا اضافه كرد: از شب گذشته عملیات شن ونمك پاشی در حال انجام می باشد و با تلاش همكارانم دراین سازمان از ساعت 6 بامداد امروز معابر و شریان های اصلی و فرعی این سازمان بازگشایی شده و تردد در آنها انجام می گردد.

خال تصریح كرد: از ساعت 8 بامداد امروز طبق روال روزهای گذشته پذیرش متوفی در این سازمان انجام شده است و كلیه نیروهای این سازمان با آماده باش كامل در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی هستند.












1396/11/08
13:20:53
5.0 / 5
4853
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین