مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام كرد

تبدیل بافت فرسوده منطقه ۱۷ به فضای امن با تحویل ۴۵۰ واحد مسكونی آماده

تبدیل بافت فرسوده منطقه ۱۷ به فضای امن با تحویل ۴۵۰ واحد مسكونی آماده خشكشوئی آنلاین: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اظهار داشت: طرح بازآفرینی شهر امید با هدف فقرزدایی و با رویكرد اجتماعی بوده و با آنچه كه بعنوان نوسازی بافت فرسوده در سال های قبل به خصوص در سال های پس از انقلاب وجود داشت، متفاوت می باشد.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سیدرضا میرصادقی- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران - در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح بازآفرینی شهر امید شهر تهران كه بامداد امروز در منطقه ۱۷ تهران كلنگ زنی آن آغاز شد، اظهار داشت: در بهمن ماه با فرمان رئیس جمهور بعنوان رئیس ستاد ملی بازآفرینی شهری در كل كشور این اقدام شروع شد و امروز هم به شكل نمادین در هفت استان همچون تهران و شش استان دیگر شروع شد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف فقرزدایی و با رویكرد اجتماعی بوده و با آنچه كه بعنوان نوسازی بافت فرسوده در سال های قبل و به خصوص پس از انقلاب وجود داشت، متفاوت می باشد. این طرح بعنوان طرح بازآفرینی شهری در املاك و زمین هایی كه متعلق به شهرداری ها و دولت می باشد، تولید خواهد شد.

میرصادقی افزود: طرح هایی كه اجرا خواهد شد، به منظور رفع نیازمندی محلات است و با عنایت به شرایط ویژه ای كه این طرح ها دارند، می توانند بعنوان تنخواه انجام نوسازی در بافت فرسوده باشد.

مدیرعامل سازمان نوسازی اظهار نمود: امروز در منطقه ای قرار گرفته ایم كه مقرر است در آن طرحی تولید شود و نیازمندی محلی محلات مجاور آن را كه شامل محلات مقدم، زمزم، بلورسازی را با عنایت به شرایط ویژه آنان تامین كنند. همینطور با عنایت به ساخت و ساز سریع كه در اینجا صورت خواهد گرفت، حدود ۴۵۰ واحد مسكونی در این زمین ها تحویل مردم داده خواهد شد و این اقدام به همین شكل در مناطق دیگر تكرار می گردد تا بافت های فرسوده تبدیل به فضاهای ایمن و آماده برای سكونت شوند.

به گفته وی طبق برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان نوسازی و هماهنگی های بوجود آمده میان شهرداری و دولت این پروژه برای دو سال در نظر گرفته شده است و پس از امروز هم حدود سه ماه مدت زمان آماده سازی عقد قرارداد خواهد بود.

میرصادقی با اشاره به اینكه فكر می كنم از اواسط بهار آینده این پروژه اجرایی شود، اظهار داشت: این ملك حدود ۱.۶هكتار است و تعدادی از این قطعات را در سطح شهر به صورتی پایلوت كرده ایم. این قطعات شناسایی شده اند و در اختیار قرار گرفته اند. هفته پیش هم برای ارزیابی و شناسایی سرمایه گذاران فراخوان اعلام گردید.

وی در انتها صحبت هایش افزود: نحوه فروش آن پیش بینی شده و در توافقات آتی اعلام خواهد شد.




1396/11/19
13:25:03
5.0 / 5
4534
تگهای خبر: تولید , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین