برگزاری نمایشگاه های بهاره در تهران

برگزاری نمایشگاه های بهاره در تهران به گزارش خشكشوئی آنلاین معاون استانداری تهران از آغاز 20 نمایشگاه بهاره استان تهران از 9 اسفندماه اطلاع داد و اظهار داشت: از این تعداد 5 نمایشگاه در تهران و 15 نمایشگاه در پانزده شهرستان استان تهران برپا خواهد شد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، محمد امامی درباره زمان شروع نمایشگاه های بهاره اظهار داشت: نمایشگاه های بهاره بخشی از فرهنگ خرید عید مردم شده است و امسال هم همانند سالهای پیش از 9 اسفند این نمایشگاه ها شروع و تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه ها از ساعت 9 بامداد فعالیت خویش را آغاز خواهند كرد.
وی اظهار داشت: در استان تهران حدود 20 نمایشگاه برگزار می شود كه از این تعداد 15 نمایشگاه در شهرستان های استان تهران و 5 نمایشگاه در شهر تهران برپا خواهد شد. واحدهای صنفی 12 ماه از سال اجاره پرداخت می كنند و هزینه های ثابت دارند. ازاین رو از این نمایشگاه ها و از این فرصت برای فروش اجناس خود استفاده می نمایند. این نمایشگاه ها در جهت تنظیم بازار است. تنظیم بازار بخشی از سیاست عرضه را در بازار به عهده می گیرد ازاین رو تعداد نمایشگاه ها در 5 نقطه از شهر تهران برای رفع نیاز مردم كفایت می كند.

امامی اضافه كرد: در بازارهای دنیا در پیك هایی تخفیف سراسری می دهند. ازاین رو ما باید به این سیاست برسیم و واحدهای صنفی به صورت هماهنگ در موقع خرید عید یا زمان بازگشایی مدارس تخیف های ویژه ای بدهند و تا زمانی كه به این نقطه برسیم این نمایشگاه ها برای تنظیم بازار ادامه خواهد یافت.
برگزاری نمایشگاه های بهاره از 9 اسفند در 5 نقطه تهران
امامی اظهار داشت: بر مبنای سیاست های كلان این نمایشگاه ها عرضه مستقیم كالا از تولید به مصرف است و در این نمایشگاه ها فقط كالاهای ایرانی عرضه می گردد.

وی اضافه كرد: بر مبنای توافق انجام شده كالاها حداقل در این نمایشگاه ها 15 درصد تخیف خواهند داشت. در این نمایشگاه ها كیف، كفش و كالاهای مورد نیاز مردم عرضه می گردد. غرفه هایی هم برای كالاهای اساسی در نظر گرفته شده است. مرغ و گوشت و تخم مرغ به قیمت مصوب عرضه خواهد شد. برنج و شكر هم عرضه خواهد شد.
معاون استانداری تهران درباره واگذاری غرفه ها به تولید كنندگان اظهار داشت: ما امسال غرفه ها را به واحدهای صنفی واگذار كرده ایم و بهترین كار این بوده كه كاملا برون سپاری نماییم و تصدی گری حاكمیتی را دور نماییم.

امامی اضافه كرد: اتاق اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت بر عملكرد كار نمایشگاه نظارت كافی دارند. در خلال سال هایی كه نمایشگاه ها برگزار شده است سعی شده كه سطح رضایتمندی بیشتر شود.

وی درباره برپایی نمایشگاه های بدون مجوز اظهار داشت: ما صرفا در تهران 5 نمایشگاه و در شهرستان های استان تهران 15 نمایشگاه داریم و نمایشگاه دیگری تشكیل نخواهد شد و اگر موردی رویت شود حتما پلمب خواهد شد و فرمانداری تهران بطور قطع برخورد خواهد نمود. با شهرداری تهران هم هماهنگ شده تا از برگزاری نمایشگاه های بدون مجوز جلوگیری شود.

امامی همینطور درباره محل برپایی نمایشگاه ها اظهار داشت: نمایشگاه مصلی تهران، حكیمه، خاوران، پارك ارم و بوستان ولایت پنج نمایشگاه تهران هستند و به جز این مناطق نمایشگاه دیگری نداریم. كسانی كه می خواهند در نمایشگاه شركت نمایند حتما باید مجوز فعالیت داشته باشند.

معاون استانداری تهران تصریح كرد: كسانی كه در سال های گذشته در نمایشگاه ها شركت داشته اند و نتوانسته اند انتظارات مشتری را برطرف كنند از شركت در نمایشگاه امسال جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه كرد: فرهنگ خرید دغدغه جدی خانواده های ایرانی بوده است. چانه زنی در فرهنگ ایرانی معمول است. ازاین رو واحدهای صنفی در فروش اجناس اقدام به فروش فوق العاده می كنند و حرفه ای تر شده اند؛ تخفیفات ویژه هم دارند كه این امر باعث استقبال بیشتر خواهد شد.
نمایشگاه بهاره بخشی از فرهنگ خرید عید مردم شده است چون خانواده ها در یك روز در این نمایشگاه ها می توانند اقلام مورد نیاز خود در زمینه های مختلف را خریداری كنند.

امامی ادامه داد: این نمایشگاه تا زمانی كه مطالبه مردم است برگزار می گردد و این نشاندهنده این است كه بازار هنوز نتوانسته مطالبات مردم را برطرف كند و زمانی كه به این نقطه برسیم كه بازار نیاز مردم را برطرف كند و از این نمایشگاه ها استقبال نشود حذف خواهند شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر، وی اضافه كرد: مردم نگرانی درباره خرید شب عید نداشته باشند. كالاهای اساسی به وفور و ذخیره سازی شده است و با قیمت متناسب عرضه خواهد شد.


 

1396/12/07
15:48:46
5.0 / 5
5388
تگهای خبر: تولید , نمایشگاه , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین