شهردار تهران خبر داد

تلاش شهرداری برای احداث دفتر مركزی انجمن اهدای عضو در بوستان نفس

تلاش شهرداری برای احداث دفتر مركزی انجمن اهدای عضو در بوستان نفس خشكشوئی آنلاین: شهردار تهران از كوشش برای گرفتن مصوبه احداث دفتر مركزی انجمن اهدای عضو و محل برگزاری مراسم های فرهنگی در رابطه با مبحث اهدای عضو در داخل و یا نزدیكی بوستان نفس اطلاع داد.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی در آئین گشایش بوستان نفس و مراسم درختكاری به یاد فرشتگان ماندگار اهدا كننده عضو، اظهار داشت: این مراسم مجلس ارزش ها، ایثار و انسان دوستی است و از یكایك افرادی كه در امر پرارزش اهداء عضو، عضوی از عزیزان خویش را با كمال سخاوت اهدا كرده اند بعنوان یك شهروند تشكر می كنم.

وی اضافه كرد: بدون شك ارزش اخلاقی اهدای عضو بسیار زیاد است و پرداختن به اخلاق شهروندی در شهر تهران بطور قطع می تواند یكی از جلوه های تبلور آن اهداء عضو كه در حقیقت تبلور نودوستی و خدمت به همنوع است، باشد.

شهردار تهران ادامه داد: اگر بتوانیم اخلاق در جامعه و شهرمان را ترویج نماییم خیلی از مشكلات حل خواهد شد و یا حل آنها سخت تر خواهد بود.

وی با اشاره به تصویر اهداء كنندگان كه توسط خانواده های آنها به این مراسم آورده شده بود، اظهار داشت: تصویر اهداكنندگان نشان داده است در این شهر عاطفه انسانی زنده است و به همه كسانی كه صاحبان این عكس ها هستند و امروز روح شان در كنار ما قرار گرفته ادای احترام می كنم.

شهردار تهران خاطرنشان كرد: در زندگی و در كلانشهری همچون تهران و در كشور ما مشكلات و اندوه های دائمی برای شهروندان وجود دارد و سقوط هواپیما، فوت هموطنان مان در زلزله و حادثه كشتی سانچی و اتفاقات دیگر از مواردی است كه ما را اندوهگین می كند اما خوشبختانه شما عزیزان با اهداء عضو عزیزان تان حیات آنها را در وجود انسان دیگری ساری و جاری كرده اید.

وی ادامه داد: در آذرماه سال جاری پیشنهاد دادند كه در پارك های مختلف قطعاتی به نام فرشتگان اهداء عضو تولید كنیم؛ اما بعدا پیشنهاد شد كه بوستانی خاص بعنوان كانون جمع شدن این افراد و اجرای برنامه های فرهنگی آنها تولید نماییم كه ظرف مدت سه ماه این پیشنهاد شایسته، عملیاتی شد و تلاش خواهیم كرد كه پیشنهاد احداث ساختمانی در داخل این بوستان و یا در نزدیكی آن بعنوان دفتر مركزی انجمن اهدا عضو و همینطور محلی برای برگزاری مراسم های فرهنگی در رابطه با این حوزه تولید نماییم.

نجفی تصریح كرد: امیدواریم با تصویب شورای شهر تهران این كار عملیاتی شود و همچون گذشته در احداث این ساختمان شورای شهر تهران حمایت های لازم را انجام دهد.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاكید بر كار پسندیده درختكاری بخصوص در شرایط امروزی شهر تهران اظهار داشت: در فرهنگ كشور ما درخت نماد زندگی و سبزی است كه امروز به یاد هر فردی كه اعضای خویش را اهداء كرده است درختی غرس خواهد شد تا بدین سان سبزی زندگی آنها در سبزی این درختان تجلی پیدا كند و امیدوارم این برنامه اخلاقی با قوت در سراسر كشور توسعه پیدا كند و كشور ما از این حیث كه نشان از روحیه اخلاق مداری آن است هر روز برجسته تر شود.




1396/12/16
18:21:50
5.0 / 5
4665
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین