حملات هوایی تركیه تنها بیمارستان عفرین را تعطیل كرد

حملات هوایی تركیه تنها بیمارستان عفرین را تعطیل كرد خشكشوئی آنلاین: ایرنا نوشت: حملات هوایی ارتش تركیه به تنها بیمارستان شهر عفرین كه روزانه تعداد زیادی از شهروندان مجروح در آن مداوا می شدند، باعث تخریب وتعطیلی آن شد.



تلویزیون سوریه روز گذشته شنبه (26 اسفند) اعلام نمود كه بیمارستان شهر عفرین بر اثر حملات هوایی جنگنده - بمب افكن های تركیه تخریب شده است.
16 نفر از شهروندان سوری شب گذشته بر اثر بمباران جنگنده - بمب افكن های تركیه به بیمارستان شهر عفرین كشته شدند كه شماری از آنان زن و كودك بودند.
جنگنده - بمب افكن های ارتش تركیه روز گذشته برخی مناطق دیگر عفرین را هم بمباران كردند، اما هنوز آمار دقیقی از شمار كشته ها و زخمی های این حملات در دست نیست.
حمله هوایی و توپخانه ای تركیه به منطقه عفرین در شمال سوریه در سه روز گذشته، 22 كشته و 30 زخمی بر جای گذاشته است.
ارتش تركیه حملات خویش را با استفاده از انواع ادوات و تجهیزات نظامی به شهرك ها و مناطق جندریس، الشیخ حدید، راجو، بلبل در منطقه كردنشین عفرین استان حلب تشدید كرده است.
عملیات نظامی ارتش تركیه از 20 ژانویه 2018 (30 دی) در منطقه عفرین واقع در شمال غرب سوریه شروع شده كه به قول رسانه های تركیه، بیش از 6 هزار نیروی نظامی این كشور مشاركت دارند.
دولت آنكارا می گوید كه هدفش از این عملیات، نابودی عناصر حزب كارگران كردستان تركیه (پ.ك.ك)، حزب اتحاد دموكراتیك سوریه (پ.ی.د)، یگان های مدافع خلق سوریه (ی.پ.گ) و داعش در عفرین است، این در شرایطی است كه گروه تروریستی داعش هیچ نیرویی در عفرین ندارد.
52311

1396/12/26
15:20:14
5.0 / 5
4615
تگهای خبر: باران , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین