فرمانده ناجا:

جرایم سایبری هر سال در حال افزایش می باشد

جرایم سایبری هر سال در حال افزایش می باشد خشكشوئی آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی اعلام نمود كه متاسفانه كمك و همراهی از جانب سایر كشورها در حوزه جرایم سایبری با ایران در مقایسه با كمك و همراهی ایران در این زمینه بسیار كم است.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه ششمین نشست روسای بخش های سایبری پلیس ایران و اروپا با حضور در جمع خبرنگاران تصریح كرد: این نشست به مدت سه روز و به میزبانی ایران برگزار شده و معتقدم كه نتایج آن در شناسایی مجرمان سایبری و برخورد با اقدامات سازمان یافته مجرمانه در فضای مجازی بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینكه جرایم در فضای مجازی هر سال نسبت به سال های گذشته افزایش می یابد، اظهار داشت: ازاین رو لازم است كه پلیس های كشورها در این زمینه با یكدیگر همراهی و همكاری داشته باشند تا با سرعت بیشتری با مجرمان برخورد كرده و از جرایم هم پیشگیری كنند.

وی با اشاره به اینكه همكاری میان پلیس سایر كشورها در فضای مجازی سبب ارتقای امنیت و آسایش بیشتر كاربران می گردد تصریح كرد: امیدوارم كه نتایج این اجلاس منجر به افزایش همكاری ها شود.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی درباره اینكه آیا پلیس های سایبری دیگر كشورها به اندازه ایران با پلیس فتای كشورمان همكاری دارند، اظهار داشت: متأسفانه كمك و همراهی از جانب كشورها و سازمان های بین المللی در حوزه مقابله با جرایم سایبری كمتر از كمك و همكاری است كه ایران در این زمینه با پلیس های مختلف دارد و كمك های پلیس فتا در این زمینه بیشتر بوده است و مواردی بوده كه ما آنها را شناسایی كرده و مبحث را به كشورهای مورد هدف منتقل كرده ایم.

سردار اشتری درباره عرضه پول دیجیتال در كشور هم اظهار داشت: این مورد در حال رسیدگی است و با هماهنگی مقام قضایی اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان صورت خواهد گرفت.




1397/02/18
12:28:10
5.0 / 5
4706
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین