تولید اداره گردشگری در وزارت امور خارجه ایران

تولید اداره گردشگری در وزارت امور خارجه ایران خشكشوئی آنلاین تولید اداره گردشگری در وزارت امور خارجه ایران


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از خبر آنلاین، مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق كشور اظهار داشت: برای تقویت قابلیت های گردشگری در ایران در كنار دیگر معاونت های وزارت امور خارجه اداره ای به نام «اداره تسهیل جذب توریست خارجی» بوجود آمده است.

به گزارش ایسنا، غلامعباس ارباب خالص در مراسم جشن بزرگداشت فردوسی در روستای زیبد گناباد با بیان این مطلب اظهار نمود: ایران به جهت داشتن جاذبه های گردشگری در صدر كشورهای جهان قرار داشته و باید این جاذبه ها بیشتر به مردم دنیا معرفی شوند.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده است كه ایرانی ها مقیم كشورهای خارجی كه علاقه به سرمایه گذاری در بخش گردشگری هستند شناسایی شوند تا از این قابلیت در جهت اشتغالزایی و معرفی میراث فرهنگی استفاده گردد.

ارباب خالص برگزاری این مراسم را فرصت مناسبی برای شناخت ظرفیت های فرهنگی و تاریخی خراسان رضوی و معرفی آن در سطح ملی و بین المللی عنوان و خاطرنشان كرد: این استعدادهای بالقوه و بالفعل بستر جذب گردشگران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را هموار می كند.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق كشور همینطور در ادامه اظهار داشت: گناباد و منطقه تاریخی زیبد كه از آن بارها در شاهنامه فردوسی نام برده شده یكی از پتانسیل های مهم فرهنگی و گردشگری برای معرفی به گردشگران خارجی است.

جنگ ۱۲ رخ نام جنگی در شاهنامه فردوسی است كه در منطقه تاریخی زیبد گناباد صورت گرفته و در شاهنامه ۱۱ مرتبه از روستای زیبد و ۱۲ مرتبه از گناباد نام برده شده است. روستای زیبد از توابع بخش كاخك در ۲۰ كیلومتری جنوب غربی گناباد واقع است. 52310

1397/02/22
18:56:26
5.0 / 5
4741
تگهای خبر: سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین