سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه

از افتتاح نخستین كتابخانه اوتیسم ایران تا بررسی خرید و فروش طرح ترافیك در شورای شهر

از افتتاح نخستین كتابخانه اوتیسم ایران تا بررسی خرید و فروش طرح ترافیك در شورای شهر خشكشوئی آنلاین از افتتاح نخستین كتابخانه اوتیسم ایران تا بررسی خرید و فروش طرح ترافیك در شورای شهر


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه به بعضی از مهم ترین اخبار اجتماعی ایسنا اشاره شده كه با كلیك روی تیتر هر یك از آنها، متن كامل خبر در دسترس خواهد بود:
سیل و آبگرفتگی 4 استان را تحت تاثیر قرار داد/فوت یك نفر بر اثر صاعقه
شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح امدادرسانی در استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی از فوت یك نفر بر اثر صاعقه اطلاع داد.
به قول معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، سیل و آبگرفتگی چهار استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و زنجان را تحت تاثیر قرار داده است كه در 24 ساعت گذشته، در چهار شهر و روستا در این استان ها امدادگران حضور پیدا كردند و به 110 نفر امدادرسانی كردند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست:
الحاق به توافقنامه پاریس مشكلی ندارد
عیسی كلانتری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینكه الحاق به توافقنامه پاریس مشكلی ندارد، اظهار نمود: سهم ایران از انتشار گازهای گلخانه ای ۴ درصد است اگر برای كاهش همین ۴ درصد اقدام نماییم به وظیفه خود عمل كرده ایم.
كلانتری: فعالان بازداشت شده محیط زیستی باید آزاد شوند
عیسی كلانتری، رییس سازمان حفاظت زیست با تاكید بر اینكه هیچ مدركی دال بر جاسوس بودن فعالان محیط زیستی وجود ندارد، اظهار داشت: بر مبنای تشخیص هیات چهارنفره هیات دولت این افراد باید آزاد شوند.
تهرانی ها در اردیبهشت ماه چند روز هوای سالم تنفس كردند؟
اردیبهشت ماه امسال در حالی به آخر رسید كه تهران از نظر وضعیت كیفی هوا ۲۸ روز مطلوب بود البته مقایسه آمار كیفیت هوای پایتخت نشان داده است كه پایتخت نشینان ۷ سال پیش طی همین بازه زمانی تنها ۱۱ روز هوای سالم تنفس كردند.
وزیر آموزش و پرورش تشریح كرد
برگزاری «سنجش هوش» برای داوطلبان پایه هفتم مدارس سمپاد
سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش با اشاره به اینكه برای مدارس استعدادهای درخشان نگرانی هایی بعد از حذف آزمون های استعدادهای درخشان بوجود آمد اظهار داشت: برای مهر ۹۷ صرفا یك سنجش هوش و استعداد را از بین داوطلبانی كه شرایط اعلامی دارند، گرفته می گردد.
وی با اشاره به اینكه برای سال های آینده نحوه ورود بعد از بررسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش به موقع اطلاع رسانی خواهد شد عنوان كرد: سنجش هوش و استعداد برای مهر امسال صرفا متكی بر هوش و استعداد خواهد بود كه روشها در حال طراحی است.
بطحائی: مدارس سرشان را از زیر خاكستر بیرون بیاورند
سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینكه مدرسه باید سرش را از زیر خاكستر تمركز گرایی بیرون بیاورد اظهار داشت: تا زمانی كه مدرسه به سطحی از مطلوبیت نرسیده باشد و مدیر مدرسه جای خویش را بعنوان راهبر آموزشی پیدا نكند موفق نخواهیم شد.
ثبت نام كلاس اولی ها در مدارس شاهد شروع شد + شرایط ثبت نام
ثبت نام دانش آموزان در پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد از امروز اول خرداد ماه شروع شد.
خانواده ها می توانند از امروز وارد سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران به نشانی http: //saja.medu.ir شده و اقدام به پیش ثبت نام فرزند خود كنند. ثبت نام در این سامانه تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.
نخستین كتابخانه اوتیسم ایران راه اندازی شد +عكس
سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران در مراسم افتتاح نخستین كتابخانه اوتیسم ایران با تاكید بر اینكه یكی از مهمترین نیازهای كودكان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم پیدا كردن جایگاهی در جامعه است كه در آن دیده شوند، اضافه كرد: فضای اختصاص یافته به این كتابخانه از جانب یكی از خیران منطقه به انجمن اوتیسم اهداء شده است.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اعلام كرد
آخرین مهلت استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای كارفرمایان/ ادامه حسابرسی یكساله دفاتر قانونی
محمدحسن زدا، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح تسهیلات بخشودگی جرائم بیمه ای كارفرمایان خوش حساب اظهار داشت: این طرح اقدام خوبی در سال قبل بود كه امسال هم به تصویب رسید و بر این اساس تا ۱۰ تیر ماه به كارفرمایان مشمول شرایط فرصت داده می گردد تا برای از این تسهیلات استفاده و بدهی خویش را تا تقسیط كنند.
شناسایی۱۰ مورد مبتلا شدن به تب كریمه كنگو در كشور + اخطار وزارت بهداشت
دكتر محمدمهدی گویا، رییس مركز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری تب كریمه كنگو در كشور، اظهار داشت: امسال تا كنون ۱۰ مورد مبتلا شدن شناسایی كرده ایم كه یك مورد هم منجر به فوت شده است.
پیرو گزارش ایسنا از طرح فروشی خداكرمی تذكر داد:
بررسی خرید و فروش طرح ترافیك در شورای شهر
ناهید خداكرمی، عضو شورای شهر تهران از مسئولان شهرداری خواست كه نام سازمان ها و افرادی كه طرح ترافیك را می فروشند اعلام نماید.
ایشان در ادامه با اشاره به اینكه طرح ترافیك جدید به اجرا درآمده اما متاسفانه با خبر شدیم كه طرح های ترافیك شناور به فروش می رسد اظهار داشت: با تمام تلاش هایی كه برای جلوگیری از رانت انجام شده اما می بینیم كه برخی ها از آن سوء استفاده می كنند؛ بنابراین از شهرداری تهران درخواست می گردد نام سازمان ها و افرادو... كه از رانت بهره مند شده اند و اما غیر قانونی آن را به فروش می رسانند اعلام كنند تا هم مردم و هم شورای شهر از آن اطلاع داشته باشند.
پورسیدآقایی خبر داد
جزئیات صدور كارت بلیت های مدت دار به خبرنگاران/ خرید و فروش طرح ترافیك «كلاهبرداری» است
محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران از ابلاغ دستور صدور كارت بلیت های مدت دار برای خبرنگارانی كه طرح ترافیك دریافت نكرده اند اطلاع داد.
وی در مورد انتشار گزارشی در خبرگزاری ایسنا در خصوص خرید و فروش طرح های ترافیك اظهار داشت: بیشتر خرید و فروش ها جنبه كلاهبرداری دارد. چون كه امسال كارت های شناوری وجود ندارد كه بخواهند آنها را بفروشند. بلكه مجوزهای سیار به برخی سازمان ها داده شده است كه كاملا فرآیندش منطبق بر طرح ترافیك فعلی است و مانند كارت شناور قبلی نیست.
به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:
ارتباط سایز كمر با كمبود ویتامین D
شناسایی۱۰ مورد مبتلا شدن به تب كریمه كنگو در كشور + اخطار وزارت بهداشت
كلانتری: فعالان بازداشت شده محیط زیستی باید آزاد شوند
برگزاری «سنجش هوش» برای داوطلبان پایه هفتم مدارس سمپاد
جزئیات صدور كارت بلیت های مدت دار به خبرنگاران/ خرید و فروش طرح ترافیك «كلاهبرداری» است



1397/03/01
19:22:36
5.0 / 5
4473
تگهای خبر: آب , بهداشت , بیماری , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین