مدیرعامل سازمان بیمه سلامت:

تلاش می نماییم مطالبات پزشكان، نقدی پرداخت گردد

تلاش می نماییم مطالبات پزشكان، نقدی پرداخت گردد خشكشوئی آنلاین: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: پرداختی ما به پزشكان متخصص طرف قرارداد در سال نزدیك به ۸ هزار میلیارد ریال است كه پنج درصد كل هزینه های سازمان را تشكیل می دهد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا؛ طاهر موهبتی با بیان این كه در حدود ۷۰ درصد استان ها، صد در صد پزشكان با سازمان بیمه سلامت قرارداد دارند، اظهار داشت: این سازمان با حدود ۱۰ هزار پزشك متخصص در كشور قرارداد دارد و پرداختی ما به پزشكان متخصص طرف قرارداد در سال نزدیك به ۸ هزار میلیارد ریال است كه پنج درصد كل هزینه های سازمان را تشكیل می دهد.
وی ادامه داد: همینطور ۲۳ درصد از ۱۹۸ میلیون بار رجوع بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت مربوط به رجوع بیماران به پزشكان متخصص است. در نتیجه سازمان بیمه سلامت با متخصصین بسیاری قرارداد دارد و همكاری خوبی هم وجود دارد.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، موهبتی درباره پرداخت بدهی سازمان بیمه سلامت به پزشكان متخصص هم اظهار داشت: بدهی هایی از سال ۹۶ باقی مانده كه حدود ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود و از این میزان ۳ هزار میلیارد تومان اسناد اوراق خزانه به دانشگاه های علوم پزشكی پرداخت گردید. از این مقدار كل، حدود هزار میلیارد تومان مربوط به بخش بستری و سرپایی خصوصی است. این در شرایطی است كه بخش خصوصی تمایلی به دریافت اسناد اوراق خزانه ندارد كه البته حق دارند. در نتیجه باید فرصتی داشته باشیم تا بدهی به پزشكان به صورت پول نقد پرداخت گردد.
رییس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت درباره زمان پرداخت این بدهی ها تصریح كرد: قولی كه می توانم بدهم این است كه اگر پولی به سازمان بیمه سلامت برای پرداخت بدهی ها تخصیص پیدا كند، این پول بیش از ۲۴ ساعت در حساب سازمان نخواهد ماند و بلافاصله به عرضه دهندگان خدمت پرداخت خواهد شد.



1397/06/24
15:08:40
5.0 / 5
4813
تگهای خبر: بیمه , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین