فراخوان سازمان غذا و دارو برای تامین داروهای فوریتی

فراخوان سازمان غذا و دارو برای تامین داروهای فوریتی خشكشوئی آنلاین: مدیركل امور دارو و مواد تحت كنترل سازمان غذا و دارو ضمن اعلام فراخوان به كلیه شركت های وارد كننده برای تامین داروهای فوریتی شروط این سازمان برای انتخاب شركت برنده فراخوان را اعلام نمود.



دكتر محمد عبده زاده در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار داشت: ضمن اعلام داروهای فوریتی مورد نیاز در مورخ اول آبان ماه و با عنایت به سیاست های این اداره كل در تامین داروهای فوریتی، تمام شركت های متقاضی موظف به رعایت مفاد اعلام شده از جانب سازمان غذا و دارو هستند.

وی تصریح كرد: در این راستا كلیه شركت های متقاضی تامین داروهای مورد نیاز فوریتی صرفا پیشنهاد قیمت ارزی خویش را به این اداره كل ارسال می كنند و قیمت فروش به پخش بر اساس ضابطه قیمت گذاری صورت خواهد گرفت.

عبده زاده اظهار داشت: اطلاعات درخواست شده از شركت ها هم صرفا باید در قالب فایل الكترونیك و با فرمت اكسل در پاكت دربسته تا تاریخ نهم آبان ماه به دبیرخانه محرمانه سازمان تحویل داده شود. به درخواست هایی كه بعد از این تاریخ یا با فرمت دیگری ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیركل امور دارو و مواد تحت كنترل سازمان غذا و دارو همینطور تصریح كرد: ملاك تصمیم گیری و انتخاب شركت برنده فراخوان مطابقت با منبع واردات و قیمت ارزی می باشد. شركت هایی كه در فراخوان تامین داروهای فوریتی پذیرفته می شوند باید حداكثر ظرف مدت دو روز كاری بعد از ارسال نامه كتبی اداره كل امور دارو، پیش نویس IRC داروی فوریتی را تكمیل كرده و ظرف مدت 30 روز نسبت به ترخیص دارو اقدام نمایند.

وی اضافه كرد: از آنجائیكه عرضه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله تولید تعهد برای شركت پذیرفته شده جهت تامین داروهای فوریتی است، بنابراین بعد از اعلام كتبی اداره كل دارو به شركت وارد كننده در صورت عدم تامین به موقع یا انصراف از تامین دارو شركت مربوطه در نوبت اول به مدت سه ماه از حضور در كلیه فراخوان های قیمت محروم و در صورت تكرار در مورد ادامه فعالیت آن شركت در كمیسیون قانونی ساخت و ورود، تصمیم گیری خواهد شد.




1397/08/03
20:20:25
5.0 / 5
4499
تگهای خبر: آب , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین