در آستانه شهادت امام رضا(ع)

طرح ویژه پلیس در خراسان رضوی شروع شد

طرح ویژه پلیس در خراسان رضوی شروع شد خشكشوئی آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از آخر عملیات ویژه پلیس برای اربعین و آغاز آماده باش پلیس برای ایام شهادت پیامبر اكرم (ص) و امام حسن(ع) و امام رضا (ع) اطلاع داد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام كه بامداد امروز در ستاد ناجا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار نمود: مسیر شهادت و ایثارگری همواره در نیروی انتظامی باز بوده و نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت، حفاظت از شهروندان و دفاع از آرمان های انقلاب همچنان سالانه تعدادی شهید و جانباز را تقدیم انقلاب می كند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینكه در روزهای راهپیمایی اربعین مأموران یگان های مختلف پلیس با تمام توان حضور داشته و نسبت به تسهیل در تردد زائران و صدور گذرنامه و تامین امنیت آنان اقدام نمود، اظهار داشت: با بازگشت زائران از كشور طرح ویژه اربعین به آخر رسید و البته همكاران من همچنان در پایانه های مرزی مستقر هستند.

سردار اشتری با اشاره به اینكه پلیس آماده اجرای ماموریت ویژه خود در استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد است، خاطرنشان كرد: همه ساله در انتها ماه صفر و همزمان با ایام رحلت پیامبر اكرم (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) شاهد حضور میلیونی عاشقان خاندان در بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) هستیم.

وی با اشاره به اینكه پیش بینی می گردد امسال حدود پنج میلیون زائر در این ایام به خراسان رضوی و شهر مشهد سفر كنند، اظهار نمود: در همین راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و علاوه بر آماده باش تمامی مأموران یگان های مختلف در خراسان رضوی، ۵۰۰۰ نیروی كمكی هم در این ایام به این استان اعزام شده اند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، ماموران پلیس آماده خدمت به زائران در مشهد، شهرها و مسیرهای منتهی به مشهد مقدس هستند.




1397/08/14
13:00:51
5.0 / 5
4508
تگهای خبر: پلیس , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین