نجات ۹ تن از كابین متوقف شده آسانسور

نجات ۹ تن از كابین متوقف شده آسانسور به گزارش خشكشوئی آنلاین آتش نشانان ۹ شهروند را كه در كابین یك آسانسور گرفتار شده بودند، نجات دادند.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، در ساعت ۲۲: ۱۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۲۵ خبر گرفتار شدن برخی از شهروندان در كابین یك آسانسور آتش نشانی اعلام گردید كه به دنبال آن ستاد فرماندهی عوامل ایستگاه ۵۸ را به همراه گروه امداد و نجات ۳ به محل حادثه واقع در سعادت آباد، خیابان كوهستان اعزام كرد.
با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد كه حادثه به دنبال بروز نقص فنی و عمل كردن ناگهانی ترمزهای اضطراری آسانسور رخ داده و ناگهان كابین متوقف شده و برخی از شهروندان در آن محبوس شده اند.
آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، عملیات نجات را شروع كرده و با قطع سیستم برق آسانسور و استفاده از لوازم نجات مبادرت به همسطح سازی كابین با طبقه همكف كرده و محبوس شدگان را كه چهار زن و پنج مرد بودند از كابین آسانسور خارج كردند.
محمد مؤمن، افسر آماده منطقه ۲ عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تأیید این حادثه اظهار داشت: عمل كردن ترمز اضطراری كابین آسانسور به علت اعمال بار بیشتر از ظرفیت و در نتیجه بالا رفتن سرعت حركت كابین سبب وقوع این حادثه شده بود كه خوشبختانه مورد مصدوم و خسارت جانی نداشت.




1397/11/11
21:25:37
5.0 / 5
4300
تگهای خبر: آب , خدمات , سیستم , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین