مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران خبر داد

كاشت ۲۰۰ هزار نهال در منازل تهرانی ها تا آخر سال

كاشت ۲۰۰ هزار نهال در منازل تهرانی ها تا آخر سال خشكشوئی آنلاین: مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به شروع پویش «بهار می شود» در تهران اظهار داشت: در چارچوب این طرح تا اختتام اسفندماه بیشتر از ۲۰۰ هزار اصله نهال در منازل تهرانی ها كاشته می شود.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا به نقل از سایت شهرنوشت، محمدعلی مختاری با اشاره به اینكه دستورالعمل اجرایی این طرح به مناطق بیست و دوگانه شهرداری ابلاغ گردیده است، اظهار داشت: طرح كاشت نهال در منازل شهروندان از دی ماه شروع شده است و تا آخر اسفند ادامه خواهد داشت. شهروندان می توانند بوسیله تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ یا تماس و بازگشت حضوری به مراكز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه محل سكونت خود نسبت به كاشت نهال اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینكه سپس انجام بررسی های لازم، اعزام كارشناس و كاشت نهال مناسب در منازل شهروندان انجام می شود، اظهاركرد: این طرح در ۱۲۳ ناحیه شهرداری و با فعالیت ۱۲۳ اكیپ متشكل از كارشناس، نیروی باغبان و ادوات لازم به اجرا در آمده است و كارشناسان مربوطه با هماهنگی قبلی و كارت شناسایی به منازل مراجعه نموده اند و به منظور اطمینان خاطر خانواده ها، یكی از بانوان كارشناس فضای سبز شهرداری هر اكیپ را همراهی می كند.




1397/12/18
14:54:14
5.0 / 5
5539
تگهای خبر: آموزش , سایت , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین