سوءاستفاده از اعتبار پزشك معروف پوست در تلگرام

سوءاستفاده از اعتبار پزشك معروف پوست در تلگرام به گزارش خشكشوئی آنلاین رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی كه با سوءاستفاده از اعتبار و اختراع پزشكی معروف مبادرت به فروش داروهای جعلی زیبایی پوست كرده بود؛ اطلاع داد.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ تورج كاظمی دراین باره اظهار داشت: مدتی قبل یك دكتر داروساز با طرح شكایتی در پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت كه از مخترعان داروهای ضد جوش و چین و چروك صورت است كه داروی خویش را به ثبت هم رسانده است. اما فردی ناشناس در تلگرام با سوءاستفاده از عنوان و اعتبار او، مبادرت به فروش داروهای ضد جوش، چین و چروك جعلی و تقلبی كرده است و این كار متهم نه تنها برای افراد متقاضی مضر است بلكه سبب بروز اتفاقات ناگواری در سلامت و بهداشت مصرف كنندگان هم خواهد شد.
وی افزود: با عنایت به حساسیت مبحث و ممانعت از فروش بیشتر داروهای جعلی برای كاهش صدمه های حاصل از عوارض ناشی مصرف آنها، مبحث در دستور كار پلیس فتا تهران قرار گرفت و با بررسی صفحه اجتماعی متهم، تحقیقات پلیس برای شناسایی او شروع شد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اینكه در ابتدای امر تحقیقات مشخص شد كه شماره همراه و حساب بانكی كه متهم با آن در این زمینه فعالیت می كند متعلق به خانمی ساكن تهران است، اظهار داشت: در همین راستا ماموران مخفیگاه این خانم را شناسایی كرده و برای انجام اقدامات لازم به محل اعزام شدند. اما در محل معلوم شد، مظنون چندی قبل به مكان نامعلومی رفته است.
كاظمی افزود: در مرحله بعدی سرنخ جدیدی به دست آمد و افسران پلیس فتا تهران متوجه شدند كه متهم در محدوده میدان انقلاب به فعالیت های مجرمانه خود ادامه می دهد كه طی تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران دریافتند، متهم برای مخفی كردن خود مبادرت به این نقل مكان كرده است.
كاظمی با اشاره به اینكه منزل این فرد كشف شد، اظهار داشت: در تحقیقات بعدی ماموران متوجه شدند كه متهم برای گم كردن هر گونه ردی از خود، با مشخصات همسرش مبادرت به فروش داروهای جعلی و با كیفیت پایین با نام و برند داروی اختراعی شاكی در شبكه های اجتماعی كرده است. همینطور مشخص شد همسر این آقا قبلا از كاركنان داروخانه شاكی بوده است و در امر توزیع و فروش محصولات شاكی فعالیت داشته است اما مدتی بعد همكاری اش با شاكی قطع شده است.
رئیس فتا تهران بزرگ با اشاره به دریافت مجوز قضایی برای دستگیری متهم، اظهار نمود: ماموران در یك عملیات غافلگیرانه، متهم را در منزلش شناسایی و به مقر پلیس فتا تهران انتقال دادند كه در این خصوص متهم معترف شد برای كسب درآمد عالی، با نام و اعتبار این پزشك مبادرت به فروش داروهای بی كیفیت كرده و ابدا باور نداشته كه دستگیر خواهد شد.
به قول وی، متهم بعد از تشكیل پرونده ای برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.



1398/04/08
13:46:24
5.0 / 5
4938
تگهای خبر: بهداشت , پلیس , سلامت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین