انتقاد نماینده مردم سیستان و بلوچستان از وضعیت جاده های این استان

انتقاد نماینده مردم سیستان و بلوچستان از وضعیت جاده های این استان خشكشوئی آنلاین: نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها با اشاره به آمار 650 نفری كشته شدگان حوادث جاده ای در این استان نسبت به وضعیت جاده های استان سیستان و بلوچستان انتقاد نمود.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، حمزه قادری نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها در نطق قبل از دستور خود اظهار داشت: من به نمایندگی از جامعه استان سیستان و بلوچستان شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به عموم آزادی خواستار جهان تبریك و تسلیت می گویم. حضور میلیونی مردم در تشییع پیكر این شهید والامقام بیان كننده وفاداری مردم به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و عبرتی تاریخی برای مستكبران جهان است.
وی به درگذشت نماینده شهرستان ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره نمود و اضافه كرد: این نماینده كه از سرمایه های اجتماعی سیستان و بلوچستان بود به سبب سانحه رانندگی جان خودرا از دست داد كه درگذشت این نماینده را نیز به مردم تسلیت می گویم.
وی افزود: در هر ماه حدود ۴۰ نفر در جاده های استان سیستان و بلوچستان قربانی می شوند و نماینده مجلس شورای اسلامی در این استان نیز قربانی همین حوادث رانندگی شد. جاده های استان سیستان و بلوچستان از حیث استاندارد در آخرین رتبه كشوری قرار دارند كه از شمال تا جنوب آن به وسعت 1200 كیلومتر تنها ۲۷۲ كیلومتر بزرگراه وجود دارد و این بزرگراه نیز تنها در شمال استان واقع شده است. می توان گفت جاده های ترانزیتی این استان هیچ فرقی با جاده های روستایی ندارد.
وی تاكید كرد: استان سیستان و بلوچستان شاهراه ارتباطی كشورهای آسیای میانه و كشور افغانستان است اما تحمل ترافیك ماشین های سنگین و نیمه سنگین باری، مسافری و ترانزیتی را ندارد به شكلی كه كمتر اتفاق می افتد در جاده های این استان شاهد حوادث تلخ رانندگی در هر ماه و هفته نباشیم.
قادری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آمارهای حوادث رانندگی در این استان اظهار داشت: در سال قبل حدود 1100 نفر براثر حوادث جاده ای در استان سیستان و بلوچستان جان خودرا از دست داده اند و در ۹ ماهه سال جاری نیز تعداد ۶۵۰ نفر كشته شده اند. چه كسی باید پاسخگوی این حجم از كشته ها و زخمی ها در جاده های این استان باشد؟. به شكلی كه جاده های استان سیستان و بلوچستان به قتلگاه جوانان، نخبگان و زنان و كودكان تبدیل گشته است.




منبع:

1398/10/19
23:31:58
5.0 / 5
4424
تگهای خبر: استاندارد , سرمایه , شورای اسلامی , ماشین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین