شرایط نامطلوب هوای امروز تهران

شرایط نامطلوب هوای امروز تهران به گزارش خشكشوئی آنلاین بر مبنای اعلام شركت كنترل كیفیت هوای تهران، كیفیت هوای امروز تهران (۲۷ دی ماه) به علت غلظت ذرات معلق و تداوم وضعیت جوی آرام، نامطلوب خواهد بود.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس پیشبینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا، در صبحگاه روز جمعه (۲۷ دی ۹۸) باوجود كاهش حجم ترافیك در روز تعطیل، در بیشتر مناطق پایتخت شاهد تجمع ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب كیفیت هوا خواهیم بود كه عمدتاً ناشی از عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و انباشت آلاینده ها از روز قبل است.
احتمال بارش های پراكنده و رشد ناپایداری جوی در خلال روز سبب می شود كه از غلظت آلاینده ها تا حدودی كاسته شود، با این وجود در اواخر وقت جمعه همراه با افزایش حجم ترافیك، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و به تبع آن شاهد برقراری شرایط نامطلوب در بیشتر مناطق شهر تهران خواهیم بود.
با تداوم وضعیت جوی آرام و انباشت آلاینده ها تا بامداد روز شنبه (۲۸ دی ۹۸) به همراه ازدیاد تردد خودرو ها در اولین روز هفته، افزایش نسبی در غلظت آلاینده ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس طی برخی ساعات صبحگاه دور از انتظار نخواهد بود.
با افزایش میزان ناپایداری جوی، رشد ابر و گاهی بارش پراكنده در بعضی ساعات روز از غلظت آلاینده ها كاسته خواهد شد. شایان ذكر است در ساعات اوج ترافیك شامگاهی در مناطق پرتردد، كاهش كیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس پیشبینی می شود.
بر مبنای اعلام شركت كنترل كیفیت هوا، میانگین كیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس بود. این شاخص الان ۹۱ و هوا در شرایط قابل قبول است.



1398/10/27
15:23:21
5.0 / 5
4590
تگهای خبر: كیفیت , هوا , وضعیت جوی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین