صیادان به دریا نروند، هوا خراب است

صیادان به دریا نروند، هوا خراب است به گزارش خشكشوئی آنلاین صداوسیما نوشت: دریای خزر از فردا جمعه تا یكشنبه برای كارهای دریایی، امن نیست.


اداره كل هواشناسی مازندران با صدور اخطاریه شماره ۱۴ دریایی، نسبت به كارهای دریایی آگهی داد. در این اخطاریه آمده است: به اطلاع كلیه فعالان و بهره‏ برداران دریای خزر می‎رساند، برمبنای تجزیه و تحلیل نقشه‎های پیش ‏ ‎یابی هواشناسی و خروجی مدلهای عددی جوّی و دریایی، از بعدازظهر جمعه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۸، با شمالی شدن جریانات سطح زمین و عبور موج از تراز میانی جو، شاهد وزش باد شدید در فرا ساحل و سواحل استان خواهیم بود كه در نتیجه آن، دریا از سمت غرب موّاج و به تدرج طوفانی خواهد شد، این وضعیت تا بامداد یكشنبه ۶ بهمن ادامه خواهد داشت.
بر این اساس، در این مدت بیشینه سرعت وزش باد نزدیك ساحل تا ۱۵ متر بر ثانیه (۵۴ كیلومتر بر ساعت) و دور از ساحل تا ۲۰ متر بر ثانیه (۷۲ كیلومتر بر ساعت) پیش‎بینی می‎شود.
همین طور بیشینه ارتفاع موج در نزدیك ساحل تا ۳.۵ و دور از ساحل تا ۴.۵ متر برآورد می شود.
توصیه‎ كاربران دریایی: باتوجه به شرایط ذكر شده، در این مدت وضعیت دریا برای كلیه فعالیت‎های دریایی و دریانوردان مناسب نخواهد بود.
همین طور هواشناسی مازندران به دنبال سوالات مطرح شده از جانب مردم و به ویژه باغداران در ارتباط با سامانه بارشی جمعه شب و روز شنبه ۵ بهمن اعلام نمود:
باتوجه به بررسی آخرین نقشه های هواشناسی و باتوجه به مقدار فشار و دمای لایه های مجاور سطح زمین؛ شرایط برای وقوع بارش برف در شهرهای ساحلی و جلگه ای مازندران مساعد نیست پس باغداران نگران سرمازدگی و یخ زدگی مركبات نباشند.

1398/11/06
13:33:23
5.0 / 5
4141
تگهای خبر: اتو , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین