رئیس كمیته نظارت مالی شورای شهر تهران تاكیدكرد

ضرورت نظارت بر اجرای بخشنامه رعایت حقوق كارگران در شركت های پیمانكاری

ضرورت نظارت بر اجرای بخشنامه رعایت حقوق كارگران در شركت های پیمانكاری به گزارش خشكشوئی آنلاین رئیسه كمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم نظارت بر اجرای بخشنامه معاونت توسعه منابع انسانی توسط پیمانكاران و مدیریت شهری تاكید نمود.



به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، مجید فراهانی در دویست و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار داشت: در آستانه روز جهانی کارگر و روز ملی شوراها و روز معلم قرار داریم ازاین رو با پیگیری مستمر شورای اسلامی شهر تهران، سال قبل بخشنامه جامع اجبار رعایت حقوق کارگران در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری جهت تضمین حقوق کارگران تنظیم و به شهرداران مناطق ۲۲ گانه شرکت ها و سازمان ها ابلاغ گردید.

وی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده باوجود ابلاغ بخشنامه هنوز بعضی از حقوق کارگران توسط بعضی پیمانکاران رعایت نمی گردد. بنابراین ضروریست نظارت بهتری بر اجرای این بخشنامه صورت گیرد. امروزه که در دوران کرونا سخت ترین شرایط اقتصادی بر ضعیف ترین اقشار جامعه فشار مضاعفی وارد می کند، لازم است نظارت دقیقی بر پیمانکاران از یک سو و عرضه کمک ومساعدت های لازم به پیمانکاران صاحب صلاحیت از طرفی جهت تأمین شرایط بهتر برای کارگران زحمتکش مدیریت شهری صورت گیرد.

فراهانی تصریح کرد: امیدوارم با اقدام بموقع، موثر و اهتمام شهردار تهران و همکارانش در اجرای بخشنامه های صادره شاهد تحقق تهران شهری برای همه بعنوان دستاورد مدیریت شهری باشیم.




1399/02/07
18:22:18
5.0 / 5
2650
تگهای خبر: اقتصاد , بودجه , توسعه , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین