آتش سوزی در كوهپایه های دارآباد

آتش سوزی در كوهپایه های دارآباد خشكشوئی آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در مراتع بخش های كوهپایه ای دارآباد آگاهی داد.


سیدجلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این زمینه اظهار داشت: حوالی ساعت 17: 30 امروز حادثه حریق در بخش هایی از مراتع و فضای سبز کوهپایه های دارآباد به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهار نمود: محل وقوع حریق قسمت هایی از فضای سبز در ارتفاعات دارآباد تهران بود که باتوجه به وزش باد شعله های آتش در چند نقطه گسترش یافته بود و این طور نبود که یک مساحت زیادی بطور کامل در آتش بسوزد. با این وجود آتش نشانان با تقسیم شدن به چند گروه عملیات اطفای حریق را آغاز نموده و به وسیله دو دستگاه تانکر آب شعله های آتش در این منطقه را خاموش کردند.
به گفته ملکی، آتش نشانان هم اکنون مشغول عملیات لکه گیری هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلان اینکه این حریق مربوط به علوفه و پوشش گیاهی فصلی منطقه بود، اظهار داشت: باتوجه به قرار گرفتن این بخش در ارتفاع، دود برخواسته از آن در نقاط مختلف مشرف به این محدوده قابل رویت بود.




منبع:

1399/04/17
23:48:34
5.0 / 5
2230
تگهای خبر: آب , اتو , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین