پیگیر دریافت مطالبات معوقه مترو از دولت هستیم

پیگیر دریافت مطالبات معوقه مترو از دولت هستیم مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از پیگیری دریافت مطالبات مترو از دولت اطلاع داد.


به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، فرنوش نوبخت ضمن اشاره به تبریک روز حمل و نقل اظهار داشت: این روزها همه گیری ویروس کرونا چالش بزرگی را برای حمل و نقل عمومی جهان ایجاد کرد که باعث کاهش بیش از اندازه عرضه و تقاضا شده و بیشتر از هر چیز چهره حمل و نقل عمومی را تغییر داده است.
وی با اشاره به اینکه مترو قابلیت جابه جایی مسافران زیادی را دارد و یکی دیگر از مهم ترین مزایای مترو، جدا بودن آن از سایر مسیرهای شهری است، اظهار داشت: بدین سان ترافیک مسافران مترو با ترافیک شهری گره نمی خورد و در حقیقت مترو باری را از دوش خیابان های شهر بر می دارد و در زیر زمین حرکت می کند.
نوبخت با اشاره به اینکه به علت حجم بالای مسافری که با مترو جابه جا می شود، مترو پایه سیستم حمل و نقل شهری در شهرهای بزرگ قرار گرفته ونقش ستون فقرات را برای سایر سیستم های حمل ونقلی مانند اتوبوس و تاکسی ایفا می کند، اضافه کرد: اما با شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی بر فاصله گذاری اجتماعی تاکید دارند اما نباید فراموش نماییم که فلسفه حمل و نقل عمومی اساسا نقطه مقابل آن است. با این وجود ما در متروی تهران وحومه برای تحقق چنین هدفی با استفاده از تمامی ظرفیت و خدمات رسانی بی وقفه تلاش می نماییم اما به علت تحریم ها و نبود منابع مالی زیرساخت های کافی برای اجرایی شدن صد درصدی چنین تصمیمی بیشتر از این عملا وجود ندارد.
مدیرعامل متروی تهران با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته همکارانم در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچون بخش های بهداشتی و درمانی در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان در شهر زیر زمینی تلاش کردند، اضافه کرد: باآنکه کاهش چشم گیر مسافر داشت؛ اما برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، قطارهای متروی تهران و حومه از همان ابتدا حداقل روزانه سه بار، در سیستم مکانیزه "مترو واش" نظافت و ضدعفونی می شوند، پایانه ها، تمامی ایستگاه ها و تجهیزاتی که مسافران با آن در ارتباط هستند همچون هندریل پله برقی ها، پله های ثابت، صندلی ها و تمامی گیت ها و دستگاههای شارژ بلیت مسافری روزانه در چند نوبت، نظافت و ضدعفونی می شوند، امکان خرید بلیت های تک سفره و شارژ کارت بلیت الکترونیک مترو واتوبوس به صورت بر خط از راه سامانه یا "اپلیکیشن تهران من" هم فراهم گردید و همینطور سرفاصله حرکت قطارها در خط دو از سه و نیم دقیقه به سه دقیقه درخطوط ۱و ۴ سه و نیم دقیقه و در خط ۳ از هفت دقیقه به شش دقیقه کاهش یافته است.
وی ادامه داد: تلاش می نماییم تا بهترین خدمات رسانی را عرضه دهیم چون که این روزها خیلی از شهروندان سفر درون شهری خویش را با هر وسیله ای که آغاز کنند، بالاخره در یک مرحله از مترو استفاده می نمایند. شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با خدمات رسانی بی وقفه در روزهای کرونا، تلاش دارد تا گام های موثر و بزرگی درجهت رفع این بحران بردارد و در این روزهای سخت از یک سو درگیر مطالبات معوقه خود از دولت هستیم و از طرفی بار اضافه ای را برای محقق کردن پروتکل های بهداشتی بر دوش می کشیم، باآنکه با همراهی و همدلی همکارانم در تمامی بخش های شرکت بهره برداری مترو با حداکثر ظرفیت ناوگان توانسته ایم خدمات رسانی مناسبی را عرضه دهیم اما امیدواریم که با استفاده حداکثری از ظرفیت های نهفته در بخش حمل و نقل با همدلی و همیاری دولت بیشتر از گذشته کارنامه درخشان و خدمات ارزشمند ای را برای هموطنان عرضه نماییم.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران، وی افزود: امیداست مقامات لشکری و کشوری هم بعنوان "خادمین مردم" در خلال سال با انتخاب مترو برای تردد در سفرهای شهری خود از نزدیک با سیستم حمل و نقل بیشتر آشنا گردند و این فرصت را غنمیمت شمرده و دعوت می نماییم در روز حمل و نقل میهمان شهر زیر زمینی(مترو) باشند و جا دارد از خدمات رسانی بی وقفه همکاران در ناوگان خستگی ناپذیر متروی تهران و حومه قدردانی می کنم و یادی می کنم از تمامی در گذشتگان بخش حمل و نقل بویژه همکارانم که در این راه از جان خود گذشتند تا چرخ متروی تهران بی وقفه بچرخد.




منبع:

1399/09/26
13:44:07
5.0 / 5
377
تگهای خبر: اتو , اتوبوس , بهداشت , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین