محدودیت تردد در محورهای چالوس و هراز از ساعت ۱۵ امروز

محدودیت تردد در محورهای چالوس و هراز از ساعت ۱۵ امروز خشكشوئی آنلاین: رییس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور از آغاز ممنوعیت تردد از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) تا ساعت ۲۴ در محورهای چالوس و هراز اطلاع داد.


سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت راه های كشور اظهار داشت: هم اكنون در محورهای بابل و رامسر شاهد بارش باران و در محورهای اهر - تبریز و تبریز - بستان شاهد مه گرفتگی هستیم. سایر محورهای مواصلاتی كشور از ترافیكی روان برخوردار می باشند.
وی با اشاره به افزایش حجم ترافیك محورهای شمالی كشور در ساعات آینده اضافه كرد: انتظار داریم در محور چالوس - كرج و آمل به تهران در محور هراز، امروز ترافیك سنگین و نیمه سنگین را شاهد باشیم، بنابراین از شهروندان تقاضا می نماییم با توزیع زمان سفر خود بتوانند طول مدت سفر خویش را كاهش دهند.
وی تصریح كرد: پلیس راه در آمادگی كامل به سفر می برد تا بار سفر برگشتی مسافران به سمت تهران را مدیریت كند. از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز هم محورهای چالوس و هراز محدودیت تردد خواهند داشت و در صورت ضرورت این زمان تمدید خواهد شد.
رییس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور در مورد محدودیت های ترافیكی امروز و فردا در محورهای مواصلاتی كشور اظهار داشت: تردد موتور سیكلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۹ آذرماه سال جاری الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ دوم دیماه سال جاری از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع می باشد. در محور كندوان هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه مورخ اول دیماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با بیان مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز جمعه مورخ اول دیماه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت یكطرفه خواهد بود. همینطور تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس و بالعكس كماكان ممنوع می باشد.
وی اضافه كرد: در محور هراز هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه مورخ اول دیماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز با بیان مأمورین پلیس راه در محل، از آب اسك به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یكطرفه خواهد بود. در محور هراز تردد كلیه تریلرها كماكان ممنوع می باشد. تردد كلیه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۹ آذرماه و همینطور از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ اول دیماه از محور هراز ممنوع می باشد.
وی ادامه داد: در محور فیروزكوه هم تردد كلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ اول دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.



1396/10/01
13:55:03
5.0 / 5
5423
تگهای خبر: آب , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین