بارش باران در ایران

بارش باران در ایران خشكشوئی آنلاین: مدیر كل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارشی كشور را طی روزهای آینده شرح داد و اظهار داشت: فردا بارش ها در نیمه شرقی كرمانشاه، غرب همدان، مناطقی از كردستان، زنجان و ارتفاعات قزوین، البرز و تهران شدت بیشتری خواهد داشت.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهار نمود: بر مبنای تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در سواحل مركزی و شرقی خزر و شمال شرق كشور افزایش دما قابل توجه است و در بعضی مناطق شمال شرق كشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیركل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اضافه كرد: در مناطقی از شمال غرب رشد ابر، بارش باران و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می گردد و بارش در جنوب آذربایجان غربی شدت بیشتری خواهد داشت. از اواخر وقت در سواحل غربی هم وزش باد و بارش پراكنده و كاهش دما شروع می گردد.

به گفته وظیفه فردا (۴ دی ماه) با ورود یك سامانه بارشی در مناطقی از غرب و شمال غرب، دامنه های البرز غربی و مركزی و سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت در مناطقی از شمال شرق كشور ابرناكی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می گردد. در جنوب خوزستان هم باد و گرد و خاك و كاهش دید افقی دورانتظار نیست.

وی با اشاره به اینكه فردا بارش ها در نیمه شرقی كرمانشاه، غرب همدان، مناطقی از كردستان، زنجان و ارتفاعات قزوین، البرز و تهران شدت بیشتری خواهد داشت، اظهار داشت: روز سه شنبه (۵ دی ماه) در غرب و شمال غرب كشور از ناپایداری ها كاسته می گردد و سامانه بارشی در دامنه های زاگرس مركزی و جنوبی، مناطقی از جنوب غرب، نواحی مركزی، البرز شرقی، سواحل مركزی و شرقی خزر و مناطقی از شرق و شمال شرق كشور فعال و سبب ابرناكی، بارش باران و وزش باد شدید در این مناطق می گردد.

مدیر كل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی تصریح كرد: دراین روز بارش ها در شمال شرق خوزستان، چهارمحال وبختیاری، كهگیلویه وبویراحمد و غرب اصفهان شدت بیشتری خواهد داشت. این سامانه روز چهارشنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق كشور سبب بارش پراكنده و وزش بادشده وبه تدریج از كشور خارج می گردد.

وظیفه اظهار نمود: از روز دوشنبه تا چهارشنبه شاهد كاهش محسوس دما در نیمه شمالی كشور خواهیم بود و بارش درروزهای دوشنبه و سه شنبه درارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز به صورت برف خواهد بود.

این كارشناس سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران اظهار داشت: فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر بارش باران، گاهی وزش باد شدید با بیشینه و كمینه دمای ۱۶ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد همینطور روز سه شنبه (۵ دی ماه) نیمه ابری همراه با بارش پراكنده در بعدازظهر كاهش ابر و وزش باد با بیشینه و كمینه دمای ۱۴ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد شد.




1396/10/03
15:06:04
5.0 / 5
5849
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین